אחד בטוטו. הפועל ת"א גברה 0:1 על מ.ס אשדוד במשחק הראשון של גביע הטוטו

במשחק הראשון הרשמי לעונת 2020/2021 בגביע הטוטו, נוצחה מ.ס אשדוד על ידי הפועל ת"א בתוצאה 0:1 בבית. גיל כהן הורחק בדקה ה-23. טום בן זקן נפצע ונטש את המשחק.
טום בן זקן. קפטן מ.ס אשדוד. (צילום: טל אקוקה)

הקורונה לא נותנת מנוחה. גם לא לכדורגל. הליגה הסתיימה רק לפני כחודש בגלל שהתארכה עקב נגיף הקורונה, והנה היא כבר חוזרת. נכון, זה עוד לא הדבר האמיתי, זו לא הליגה, אבל בכל זאת זה היה המשחק הרשמי הראשון לעונת 2020/2021, בגביע הטוטו. נכון שזה לא קובע, אבל אין טוב מלפתוח את העונה בניצחון. מ.ס אשדוד הגיעה עם קבוצה שהיא בעיקר פנים חדשות וצעירות והפועל ת"א בעיקר עם בעיות ישנות, הפעם מול הבקרה תקציבית. זה נגמר בניצחון דחוק של הפועל ת"א 0:1, מול 10 שחקנים של אשדוד החל מהדקה ה-23.

שתי הקבוצות, שפתחו בהרכבים שלא ייפתחו בליגה, כל אחת מסיבותיה וחסרון השחקנים שלה, לא הגיעו בפתיחה למצבים ליד השערים. שלו הרוש הצעיר, היה הראשון (דקה 16) לנסות כדור מהאוויר לכיוון שער הפועל ת"א. אבל אז תוך 10 דקות שתי "מכות" למ.ס אשדוד. בדקה ה-13 טום בן זקן הקפטן נפגע ונאלץ לנטוש את המשחק. 10 דקות אח"כ נותרה אשדוד בעשרה שחקנים, כשגיל כהן הורחק באדום כשניסה למנוע מעומרי אלטמן מהפועל ת"א להגיע לכדור מול השוער רועי משפתי. את הפנדל בעט אלטמן בעצמו פנימה 0:1 להפועל ת"א.

למרות שאשדוד הייתה בשחקן פחות היא חיפשה את השיוויון. סמואל אלאבי שיחרר כדור מצוין (33) מ-16 מטרים, מעט ליד הקורה של ברנס שוער הפועל ת"א. חמודי כנעאן במבצע מצוין הגיע עד מצב בעיטה מחמישה מטרים, ונבלם ברגע האחרון. המחצית נגמרה עם יכולת של משחק טרום עונה ויתרון של הפועל ת"א, 0:1.

אלטמן כובש את הפנדל.

אשדוד בעשרה שחקנים המשיכה לחפש שיוויון גם במחצית השנייה. אבל היתרון המספרי של הפועל ת"א, בא לידי ביטוי ביותר מצבים ליד השער של מ.ס אשדוד. אבל ההחמצה של המחצית הייתה של אשדוד (75). דין דוד בפריצה מצוינת הוציא רוחב לגורדנה, שהמשיך לבדו מול ברנס שוער הפועל ת"א, ברנס הדף ברגל והכדור הורחק מהקו. הזדמנות מצוינת לשיויון שהוחמצה.

אשדוד הכניסה למשחק עוד שחקן התקפי, את שגיב יחזקאל, בכדי להשיג את הנקודה שכל כך רצתה במשחק הזה. מנגד רועי משפתי (86) הצליח למנוע את השני של הפועל ת"א ביציאה טובה,  והשאיר את ההפסד על המינימום האפשרי. מצד שני בתוספת הזמן ברנס מנע שוב מגורדנה שער שיוויון, והשאיר מהצד שלו את הניצחון המינימאלי של הפועל ת"א (שהספיקה להחמיץ שער בשניות הסיום מרגלי לבאן קוטליה). 0:1 להפועל ת"א בסיום, במשחק שהזכיר לשני המאמנים שיש על מה לעבוד עד לליגה.

יוצאים לדרך.

מ.ס אשדוד: רועי משפתי, טום בן זקן נפצע (עדרי, 13, סבטקוביץ' (57), זוהר סזנו , גיל כהן הורחק 23, מונטריי קמהאני (סבטקוביץ', 57), פיראס אבו עקל (שלומי אזולאי, 57), רועי גורדנה, שלו הרוש, סמואל אלאבי (יחזקאל, 77), מוחמד כנעאן, דין דוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך