הקבוצה הצעירה ביותר בליגת העל פותחת בשבת את משחקיה

מאמן מ.ס אשדוד, רן בן שמעון ידע בדיוק מה הוא רוצה במחנה האימון שהסתיים בשישי שעבר בנוף הגליל - חיבור בין הצעירים לוותיקים. לא פחות מ-11 שחקנים צעירים בסגל מהם 8 מהנוער, חלק מהם בתמונת ההרכב. הגיל הממוצע הוא כ-20. בשבת תפתח העונה בצורה רשמית עם משחק בגביע הטוטו מול הפועל ת"א (19.00, הי"א).
אדג'י הייפורד כובש השער מול עכו, במשחק האימון. (צילום: דוברות מועדון הכדורגל הפועל עכו).

זו הולכת להיות עונה מיוחדת במועדון ספורט אשדוד. לקחו שם החלטה והלכו על קבוצה שמחציתה כמעט היא גיל נוער, או קרוב לכך. זה יכול להצליח בגדול או יכול שלא. אבל בעונה שתהיה בצל הקורונה, ברור שקבוצה שתגיע עם כישרונות מהבית, תיתן יותר את הטון. במיוחד שמדובר בתקופה שבה מקצצים בחוזים של שחקנים.

מ.ס אשדוד תהיה מרעננת ללא ספק בתחום הזה. בקבוצה יש 11 שחקנים בסגל שהם מתחת לגיל 21. הגיל הממוצע הוא 20 לערך. מתוך ה-11 יש 8 שחקנים נוער שעלו! המדובר ב: עידן דהן, זוהר סזנו. חמזה מואסי, עוז בילו, מור אדרי, שלו הרוש, ניר חסון, יוני סיסאיי. לזה יש להוסיף את גיל כהן שכבר נחשב לשחקן "וותיק" בבוגרים והוא עוד לא בן 20 (יהיה בחודש נובמבר) ואת אדג'י הייפורד מהכח ר"ג וסתיו טוריאל ממכבי יפו שהצטרפו. רגע ולא שמונטריי קמהאני וסמואל אלאבי שניים מחמשת שחקני הרכש, מבוגרים…..

אבל שלא תטעו חלק מהם בתמונת ההרכב הראשון, ואלה שלא נמצאים, בהחלט במאבק על ההרכב. שלו הרוש לדוגמא שיחק בשני משחקי האימון בהרכב וכמו שזה נראה עשוי לפתוח בשבת בגביע הטוטו מול הפועל ת"א. אגב אם כבר משחקי אימון הרי שאשדוד ערכה במחנה האימונים בנוף הגליל משחקיאימון מול סכנין העולה לליגת העל (1:2 לאשדוד) ומול עכו (0:2 לאשדוד) מהלאומית.

רן בן שמעון, משה אוחיון ורפי כהן. גם החיבור החברתי חשוב.

.המאמן רן בן שמעון יודע בדיוק מה הוא רצה במחנה הזה. כושר, כמה שניתן לקראת העונה, אבל בעיקר חיבור בין הוותיקים לצעירים. הוא יודע שהם יצטרכו להיות עונה שלמה יחד וחשוב החיבור. בלי חיבור חברתי הקבוצה לא תצליח. הוא יודע את זה. לכן החיבור הזה מבחינתו חשוב לא פחות מהמקצועי.

"רן בן שמעון סיכם את המחנה: "מחנה אימון חשוב מאד לחיבור הקבוצתי , השחקנים עבדו קשה וטוב , וגם היום במשחק פחות טוב היו נקודות אור רבות , עוד צעד בהכנה לקראת הליגה המתקרבת , קצת מנוחה וממשיכים". "היה חיבור מצוין. צריך היה לראות איך הוותיקים מקבלים ואוהבים את הצעירים ואיך אלה מכבדים את הוותיקים".

אז איזו עונה תהיה לנו? הצצה אולי ניתן יהיה לקבל בשבת במשחק מול הפועל ת"א באשדוד (19.00, אצטדיון הי"א) בגביע הטוטו. נכון, גביע הטוטו זה לא תמיד אינדיקציה לליגה עצמה, אבל בהחלט נוכל לראות משהו מהשילוב הזה שאמור להיות כל העונה באשדוד.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך