לידיעת קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד – ליגת העל תצא לדרך

משרד הספורט יירתם לסייע בהענקת רשת ביטחון לכדוריד בעקבות משבר הקורונה. משחקי ליגת ווינר מתוכננים לצאת לדרך ב-11 באוקטובר.  
פגישת איגוד הכדוריד עם שר הספורט

שר התרבות והספורט ח"כ חילי טרופר אירח הבוקר, חמישי, נציגות של איגוד הכדוריד, את אבי כחלון ודודי פלח, מ"מ וסגן יו"ר האיגוד, ואת המנכ"ל אריק דויטש. הוא זכה לשמוע סקירה מפורטת על הפרויקטים הלאומיים של נבחרות ישראל בכדוריד, השתתפותן באליפויות אירופה לעתודה ולנוער שייערכו בינואר. במקביל, השר ומנכ"ל משרדו רז פרויליך התבקשו שמשרד הספורט יירתם לסייע בהענקת רשת ביטחון לכדוריד בעקבות משבר הקורונה, שתאפשר את פתיחת העונה והליגות. כמו גם, הבהרות האם ניתן לקיים את המשחקים בענף ספורט במגע מלא.

שר התרבות והספורט חילי טרופר: "אני שמח על הפגישה שהתקיימה בה עלו דברים חשובים מאוד. אנחנו רואים חשיבות רבה בענף הכדוריד ונשתדל לסייע ככל יכולתנו".

מאיגוד הכדוריד נמסר כי "הייתה פגישת היכרות טובה עם השר, שנחשף לכדוריד והביע את רצונו להתחשב. הוא הבהיר לגבי ההחלטות הקודמות שהתקבלו, וביקש לבדוק לגבי הקריטריונים הקיימים ואיך בכל זאת ניתן לסייע. אומנם יצאנו בלי תשובה לגבי מתן פיצוי, אבל אנחנו ממתינים לבדיקת משרד הספורט לגבי הפחתת התמיכות, לגבי קביעת קריטריונים חדשים ותמיכה בקידום השחקן הישראלי, כפי שניתנו לכדורגל ולכדורסל. כמו כן, למתווה ברור האם ניתן לפתוח את הליגה, בגלל שמדובר בענף מגע מלא, חצי מקצועני, ולא ניתן להכניס את השחקנים בו לתנאי בידוד לאורך העונה. בעניין הזה משרד הספורט יקיים ביום ראשון פגישה עם משרד הבריאות והנושא יידון לכלל הליגות, כולל ליגות הצעירים, בכדוריד ובענפים נוספים. דבר נוסף שבאיגוד ביקשו לאמץ, היה מתווה להוצאת שחקנים זרים בתקופת הבידוד לצורך אימונים, בקפסולות נפרדות, בדומה לכדורגל. הסכמה עקרונית הובעה, והבהרות על כך יינתנו בימים הקרובים".
 בהנחה שיהיה ניתן ליישם את המתווה שיקבע, איגוד הכדוריד והקבוצות יקדמו את ההכנות לפתיחת העונה. משחקי ליגת ווינר מתוכננים לצאת לדרך ב-11 באוקטובר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך