העמותה האשדודית שהפגישה בין הנערה החולה לראש הממשלה

עמותת רחשי לב שהוקמה ומופעלת בראשות היו"ר ראובן גשייד מהעיר אשדוד, הצליחה לגרום למפגש מרגש של נערה בת 15 שחולה בסרטן, לראש הממשלה שהתרגש מאוד מהמעמד

ראש הממשלה בנימין נתניהו הפתיע אתמול בביקור מיוחד בבית רחשי לב שבמרכז הרפואי תל השומר את הילה בת ה 14 שחולה בסרטן, הילה האמיצה שיתפה את ראש הממשלה בפחדים ובחששות, סיפרה בבכי כיצד נרדמים כשלפתע כל החלומות נעלמים, ראש הממשלה ביקש לראות את הסרטון בו היא צילמה את תהליך הורדת השיער ואף נתנה לו תמונת מחייכת לשיער היפה שלי כשהוא פזור על רצפת החדר למזכרת.

הילה ביקשה מראש הממשלה טיפ איך לנצח את מחלת הסרטן מאדם שלוחם מגיל צעיר, ראש הממשלה לא הסתיר את ההתרגשות והדמעות ואמר להילה בשם אביו ז"ל שמנצחים רק אם לא מפסיקים להילחם, תמשיכי להילחם ולהילחם ושוב להילחם עם אופטימיות שמחה ואמונה.

עמותת רחשי לב שהוקמה ומופעלת בראשות היו"ר ראובן גשייד מהעיר אשדוד מהווה הגוף המוביל בתחום סרטן הילדים בארץ ופועלת בשת"פ במעל ל 20 מרכזיים רפואיים בעולם. ראש הממשלה ביקש משימי גשייד, מנכ"ל רחשי לב שהמסרים הכל כך יהודיים ועוצמתיים של הילה יקרינו על פני כל ילדי המחלקה.

מפגש כל כך אנושי ללא צלמים ותקשורת שראש הממשלה מפגין אהבה לנערה חייכנית עם עוצמה …. לאחר זמן קצר הילה שומעת על הפגזה בסוריה ומשתוממת כיצד ראש הממשלה ישב כל כך נינוח ורגוע בין דיון של שעות בנגיף הקורונה להתקפיות בשטח אויב ואז מבינה להילחם ושוב להילחם עם אמונה ועוצמה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך