כתב אישום נגד תושב אשדוד החשוד בהתפרצות לדירה וגניבת כסף

משטרת ישראל עצרה חשוד בהתפרצות לדירה באשדוד וגניבת כ-1600 שקלים. היום, שני, הוגש כתב אישום כנגד החשוד. הכסף הנגנב הוחזר לבעלים.
קרדיט תמונה: משטרת ישראל.

ביום שני שעבר, בסמוך לשעה 10 בבוקר התקבל דיווח במוקד המשטרה אודות התפרצות לדירה באשדוד. שוטרי משטרת אשדוד הגיעו למקום האירוע במידי והבחינו בחשוד, אשר נתפס על ידי האזרחים, תוך שהוא מנסה להימלט מהם. השוטרים עצרו את החשוד ובחיפוש בכליו נתפס כסף בסכום של 1600 שקלים.

המדובר בגבר בשנות ה30 לחייו, בתושב אשדוד. הוא נלקח לחקירה במשטרת אשדוד. במהלך החקירה אספו חוקרי המשטרה ראיות כנגד החשוד בביצוע העבירות המיוחסות לו. על פי כתב אישום החשוד נכנס לדירה דרך דלת כניסה שהיתה סגורה,אך לא נעולה וגנב כסף בסכום של 1.600 שקלים,שהיו מונחים על השולחן בסלון. האישה שגרה בבית הבחינה בחשוד והחלה לרדוף אחריו ברחוב כאשר האזרחים שהיו במקום הצליחו לתפוס אותו.

מעצרו הוארך מעת לעת והיום, שני, הוגש נגדו באמצעות חטיבת התביעות של המשטרה כתב אישום בבית משפט השלום באשקלון ובקשה לעצור אותו עד תום ההליכים. הכסף שנגנב הוחזר למתלוננת. מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תפעל בכל דרך ואמצעי העומד לרשותה על מנת להביא למיצוי הדין עם אלו הפוגעים בביטחון הציבור וברכושו"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך