ד"ר לסרי: "קצב הדבקה גבוה, והעיר בדרך להיות שוב, עיר אדומה" – צפו

ראש העיר הפציר והזהיר היום, את תושבי אשדוד להישמר בכדי לא להפוך את אשדוד שוב "לעיר אדומה", דבר שיפגע בשגרת החיים. ד"ר לסרי: "עפ״י התוכנית של פרופסור רוני גמזו, מסתמן, שהמדינה תעביר יותר אחריות ויותר סמכויות, לרשויות המקומיות, בשיטת הרמזור. כך, שעיר אדומה עם קצב הדבקה גבוה, תטופל ע״י הגבלות עד כדי סגר, בליווי של פיקוד העורף. ועיר ירוקה עם קצב הדבקה נמוך, תזכה לחופש פעולה יותר גדול".
ראש העיר לסרי
ד"ר יחיאל לסרי.

ד"ר יחיאל לסרי, ראש העיר אשדוד, העביר היום, שני, מסר מאוד חשוב לתושבי העיר אשדוד בעקבות התחלואה בעיר בנגיף הקורונה. ד"ר לסרי קורא לציבור להישמר לפני שאשדוד תחזור להיות שוב "עיר אדומה".

ד"ר לסרי: "תושבי אשדוד, אני מבקש להביא לידיעתכם את העובדה, שבימים האחרונים, ישנה עליה משמעותית בקצב התפשטות הנגיף באשדוד. וזה לא מחוייב המציאות.  נכנסנו אמנם, לגל השני, כעיר אדומה, ואף היה צורך להטיל סגר על מספר רובעים בעיר. אבל במאמצים משותפים, הצלחנו להוריד את שיעורי ההדבקה, וכמעט להגיע להגדרה של עיר ירוקה. למרבה הצער, בסוף השבוע האחרון המגמה התהפכה, ונוספו מאז יום רביעי, 350 חולים חדשים. זה המון.המספר הזה משקף קצב הדבקה גבוה, והעיר בדרך להיות שוב, עיר אדומה".

"זה מעמיד אותנו במבחן, עם חשש גדול, מפני הדרדרות לסגר חלקי או מלא בעיר. עלינו להיות מודעים למצב, ולעשות מאמץ. כל אחת ואחד מאיתנו. למנוע את ההדרדרות. למנוע פגיעה בבריאות. למנוע סכנת חיים. ולמנוע פגיעה בשגרת החיים, בכלכלה ובפרנסה, של משפחות רבות באשדוד. אני מבקש שנתגייס כולנו לעצירת המגיפה בעיר. זה בידיים שלנו. עשינו זאת בעבר ובהצלחה. בהתנהגות נכונה והקפדה על עטיית מסיכה, הגיינה ומרחק, נוכל לעצור את התפשטות הנגיף בעיר שלנו אשדוד.

"עפ״י התוכנית של פרופסור רוני גמזו, מסתמן, שהמדינה תעביר יותר אחריות ויותר סמכויות, לרשויות המקומיות, בשיטת הרמזור. כך, שעיר אדומה עם קצב הדבקה גבוה, תטופל ע״י הגבלות עד כדי סגר, בליווי של פיקוד העורף. ועיר ירוקה עם קצב הדבקה נמוך, תזכה לחופש פעולה יותר גדול, בניהול שגרת החיים בעיר. אנחנו כמובן רוצים להיות עיר ירוקה. ולא אדומה. ויש לנו את היכולת. עשינו זאת לאורך הגל הראשון, ובחודש האחרון אחרי שהעיר היתה כבר אדומה.
אני מפציר בכם. בואו נשלב ידיים. ביחד. כל התושבים. בכל הרובעים. ללא יוצא מן הכלל. לעצור את ההתפרצות הנוכחית. לבלום את הקורונה באשדוד.
כל מה שצריך הוא, רק אחריות אישית, והקפדה על הכללים. אני מאמין שנצליח. בעזרת השם".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך