התמודדותם של טכנאי המזגנים המקצועיים עם התקלות השכיחות בישראל

כיום יש לא מעט טכנאי מזגנים אשר מציגים את עצמם כמקצועיים, מוסמכים ובעלי רישיון לעבודה בתחום. רבים מהם אכן כאלה אך לצערינו רבים נוספים כלל לא עברו הכשרות מקצועיות מימיהם.

ההתחממות הגלובלית והאקלים הישראלי מקשה על רבים לעבור את חודשי הקיץ ללא מזגנים פועלים באופן תמידי ויומיומי מה שגורם לתקלות שכיחות והזמנות תדירות של טכנאי מזגנים. הביקוש הגדול לתחום הביא עימו טכנאי מזגנים חובבנים שאינם מספיק מקצועיים ואף כאלה שלא עברו הסכמות כלל. לכן, עליכם לדעת לבחור נכון את טכנאי המזגנים שלכם אשר ידע לטפל בכל תקלה בצורה נכונה ומדוייקת ולחסוך לכם מאות ואף אלפי שקלים עבור החלפת רכיבים שונים שלא לצורך.

 

זיהוי נכון ומדוייק של מקור הבעיה  

במידה ואתם מחפשים טכנאי מזגנים באשדוד, חשוב שתכירו את שירותי התקנת מזגנים מיכאל ובוריס אשר יוכלו להעניק לכם את מלוא השירותים שתידרשו ברמת המקצועיות הגבוהה ביותר. מיכאל ובוריס עוסקים בתחום שנים ארוכות תוך התמקצעות בהתקנות מזגנים ובתיקוני מזגנים גם יחד. בשונה מטכנאים רבים בתחום, הם יצליחו לזהות את מקור הבעיה תוך זמן קצר ועל ידי כך להתגבר על כל תקלה באופן ממוקד ומדוייק. זיהוי נכון של מקור התקלה יאפשר לחסוך לא מעט זמן יקר ועשרות אחוזים בתשלום עבור השירות.

 

התקלות השכיחות ביותר בגינן אנשים רבים בוחרים להזמין את שירותי טכנאי המזגנים בישראל הם: 

 

המזגן לא מגיב ללחיצות על השלט 

תקלה זו עלולה להיגרם מחוסר סנכרון מלא בין השלט למזגן. אם אכן זוהי הסיבה לתקלה, לא תידרשו להיעזר בשירותי טכנאי מזגנים מקצועי אלא תוכלו להתגבר על הבעיה לגמרי בעצמכם. כל שתצטרכו לעשות זה לאפס את המזגן על ידי ניתוקו מהחשמל וחיבורו כמה דקות לאחר מכן.

 

המזגן לא מקרר/ מחמם 

תקלה זו עלולה להיגרם מכמה סיבות. המרכזיות שבהן הן: מחסור בגז מזגנים עקב דליפה, מדחס המזגן שממוקם ביחידה החיצונית אינו עובד כראוי, קבל המנוע של המדחס שבק חיים עקב בלאי טבעי במרוצת השנים או שמאיץ המזגן הממוקם ביחידה הפנימית אינו עובד ומונע את זריקת האוויר לחלל. כך או כך לטיפול בבעיה זו תידרשו להיעזר בשירותי טכנאי מזגנים מקצועי ומיומן.

 

טכנאי שאינו מספיק מקצועי ומיומן עלול לדרוש מכם תשלום גבוה עבור החלפת רכיבים יקרים שלא לצורך

בחירה לא נכונה בטכנאי שאינו מספיק מקצועי ואמין עלולה לעלות לכם ביוקר. תקלות קלות אותן ניתן לפתור על ידי החלפת רכיב זול כמו הקבל, ידרשו מכם מאות ואף אלפי שקלים בשל אבחון תקלה שגוי והחלפת רכיבים יקרים. שירותי התקנת מזגנים מיכאל ובוריס הכוללים גם שירותי תיקנים לכל צורך יבטיחו לכם מקצועיות וניסיון רב שנים. כך תצליחו לחסוך לא מעט זמן וכסף מרגע התקלה ועד חזרה לפעילות תקינה ומלאה של המזגן שלכם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך