ליגות הילדים והנוער ייפתחו העונה

זאת חרף המגבלות הקיימות על פעילות ילדים ונוער בענפי הספורט השונים. ההודעה הרשמית הגיעה ממשרד הספורט להתאחדות לכדורגל. אורן חסון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל: "אני מברך על הבשורות החיוביות בתקופה בה אנו עושים מאמצים אדירים להבטיח עד כמה שניתן פעילות מלאה בכלל הליגות".
נוער מ.ס אשדוד. צילום: טוטו פוטו.

משרד התרבות והספורט עדכן את ראשי ההתאחדות לכדורגל היום, חמישי, כי חרף המגבלות הקיימות על פעילות ילדים ונוער בענפי הספורט השונים, יתאפשר לליגת העל לנוער לפתוח את עונת 2020/21 במתווה התואם את הליגות המקצועניות.

אורן חסון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל: "אני מברך על הבשורות החיוביות בתקופה בה אנו עושים מאמצים אדירים להבטיח עד כמה שניתן פעילות מלאה בכלל הליגות. שר הספורט, יחד עם הגורמים הרלוונטיים במשרד הבריאות, מבין את החיוניות בקיום הליגות והוא שותף אמיתי למאמצים שלנו. השר, כמו גם אנשי משרדו, קשובים למצוקה ומסייעים לנו במציאת פתרונות יצירתיים ואפקטיביים, ששומרים על האיזון הנכון בין שמירה על הבריאות בצד קיום שגרת ספורט. עמדתנו כי ליגת העל לנוער היא בעלת מאפיינים מקצועניים זכתה לאוזן קשבת ולפיכך תתאפשר פתיחתה בהתאם למתווה שאושר לליגות המקצועניות. זה כמובן יחייב את בעלי התפקידים והשחקנים בליגת העל לנוער לגלות אחריות גדולה כדי להבטיח את התנהלותה באופן סדיר. ההתאחדות תמשיך בימים הקרובים לפתח פורמטים שונים לכלל הליגות, כחלק מההתמודדות עם משבר הקורונה וההיערכות למגוון תרחישים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך