לראשונה מזה 18 שנה! אבי דאי לא ילווה את בנו נהג המירוצים, אלון דאי

אלון דאי נהג המירוצים האשדודי, יצא אתמול לבולגריה, משם לגרמניה למחנה אימון ומשם לאיטליה לתחרות הראשונה בעונת המירוצים של סבב 'נסקאר אירופה'. מי שלא ילווה אותו לראשונה מאז היה ילד, הוא אביו אבי דאי, שייאלץ בגלל הגבלות הקורונה להישאר בישראל. אבי דאי: "מגיל 10 אני מלווה אותו. מסתבר שלא רק אצלנו יש כאוס, אלא בכל ארצות אירופה".
אבי מימין ואלון דאי. מגיל 10 מלווה את הבן.

זה לא קרה כל יום. למעשה זה קרה פעם ב-18 שנים! אבי דאי, אביו של נהג המירוצים מאשדוד, אלון דאי, לא ייצא ללוות את בנו לראשונה בקריירה של בנו מאז היה ילד, בגלל הגבלות הקורונה.

אבי דאי תמך בבנו גם כלכלית, כספונסר, מאז היה ילד, אבל לא רק. הוא ליווה אותו לכל תחרות בארץ ובחו"ל. בספטמבר תערך התחרות הראשונה של סבב 'הנסקאר' האירופי, שבו אלון הוא מהבולטים בנהגים, אם לא הטוב שבהם, שהחזיק בכל התארים האפשריים בסבב. אלון יצא אתמול, רביעי, לבולגריה, משם לגרמניה למחנה אימונים ואח"כ לאיטליה לתחרות הראשונה בסבב.

אבל בגלל הגבלות הקורונה הסבב השתנה. הוא הפך להיות אינטנסיבי יותר, שני מרוצים בשבוע (4 בסך הכל), אבל הכי חשוב מבחינת אלון ואבי, הוחלט כי נהגים יגיעו ללא מלווים. מה שהשאיר לאחר 18 שנה ומאז היה בנו בן 10, שאבי לא יהיה לצד בנו אלון.

אבי דאי: "אין לי מה לומר. מגיל 10 אני מלווה אותו. הכל לוט בערפל, כל שעה משנים הוראות. כל יום משנים מדינות מאדום לירוק או ההפך. מסתבר שלא רק אצלנו יש כאוס, אלא בכל ארצות אירופה".

השנה אלון החליף קבוצה בסבב האירופי. לאחר שנים רבות בקבוצת שברולט הוא עבר לקבוצה אחרת. הוא עתה בקבוצת Pk קבוצה בלגית שהבעלים שלה, אנטוני קומפן, היה אלוף הנסקאר בעבר. המדובר בקבוצה איכותית ומקצוענית שבחרה בדאי בגלל ההישגים והיכולת שלו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך