המציל המיתולוגי הציל בשני מקרים שונים לפנות בוקר, שלושה אנשים מטביעה.

הבוקר, שלישי, הגיע אפרים שומר לחוף מי עמי. שני מתרחצים נסחפו לבור במים והוא סייע להם לצאת מאזור הסכנה. כעבור 45 דקות שני צעירים, בגילאי 25-30, נסחפו לאזור המסוכן בים. אחד מהם הצליח לצאת בכוחות עצמו והשני החל לטבוע. אפרים נכנס עם החסקה וחילץ אותו לחוף.
אפרים שומר.

אפרים שומר- המציל המיתולוגי ומנהל החופים המיתולוגי באשדוד הציל בתוך 45 דקות שלושה אנשים לפנות בוקר. בזמן שכולנו או רובנו עדיין ישנים, אפרים הציל בשני מקרים שונים את חייהם של אנשים שכמעט וטבעו.

אפרים שומר, בן ה- 74, הציל מאות אנשים בחייו. מאז פרש לפנסיה, אפרים עדיין לא מפספס יום אחד בים, חורף וקיץ. אפרים מידי יום בים בשעה 4 לפנות בוקר, עוד לפני הזריחה, פותח את סוכת המציל בחוף מי עמי,. שוחה חותר בחסקה וגם מסייע למצילים ״הצעירים״ בחוף.

הבוקר, שלישי, הגיע אפרים לחוף בשעה 04:00 כהרגלו, התחמם לריצת הבוקר והוציא את החסקה מהתחנה שיהיה מוכן לחתירה. לפתע אפרים שמע צעקות מכיוון הבור המסוכן במים. היו אלה שני מתרחצים קבועים אותם הוא מכיר ובעזרת הכוונה מרחוק סייע להם לצאת מאזור הסכנה. אבל זה לא נגמר כאן….

לא חלפו 45 דקות ורגע לפני שאפרים נכנס למים הוא הבחין שני צעירים, תושבי חוץ, בגילאי 25-30, כשהם נסחפים לאזור המסוכן ממול תחנת ההצלה. אחד מהם הצליח לצאת בכוחות עצמו והשני נקלע ממש לסכנה והחל לטבוע. מיד אפרים נכנס עם החסקה אליו וחילץ אותו בשלום לחוף.

מנהל אגף החופים -אריה תורגמן : "מבחינתנו הוא עדיין חלק מאגף החופים ומוזמן לגיבושים של האגף ומקבל יחס חם ומיוחד מכלל העובדים כולנו "נפטון" אפרים" . מה אומר אפרים עצמו: "במידה ולא הייתי שם, סיכוי גדול שהבוקר שלנו היה מתחיל עם בשורות קשות על צעיר שטבע למוות וייתכן מספר נוסף שנסחפו והחיפושים אחריהם נמשכים"..

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך