מה ניתן לעשות במקרים בהם קיים ניכור הורי

במקרים בהם קיים ניכור הורי הנכם יכולים לפנות לייצוג משפטי על מנת לטפל בבעיה בצורה הטובה ביותר.

ניכור הורי יכול לנבוע כאשר קיים מצב בו הליך הגירושין בין ההורים הינו הליך לא יפה כלל ולכן, הורה אחד מחליט כי הוא מסית את ילדו כלפי ההורה השני, או מגיש תלונות שווא במשטר על מנת להעליל על ההורה השני דברים אשר אינם נכונים כמו אלימות מילולית או פיזית מאותו הורה.

במקרים בהם אחד ההורים מחליט להסית את הילד כנגד ההורה השני, קיים ניכור הורי אשר יכול להשפיע על הילד בכמה צורות שונות, כמו למשל בעיות פסיכולוגיות שונות אשר יכולות להתעורר אצל הילד.

ניכור הורי – ייצוג משפטי

כאשר אתם נתקלים בהתנהגות שונה של הילד, או יודעים כי הילד מוסת נגדכם מהצד השני, חשוב מאוד לפנות לייצוג משפטי.

כאשר אתם לוקחים שירותים של עורכת דין מקצועית היא תדע לכוון אתכם בתהליך עם הילד ומול ההורה השני.

ברוב המקרים בהם נראה כי קיים ניכור הורי, בבית המשפט יטפלו בבעיה מהר ככל האפשר, דבר כזה אינו מתארך כמו כל דיון אחר אלא ממהרים לסיים איתו על מנת שלא יהיו בעיות אשר יכולות להשפיע על הילד, או על ההורה המנוכר.

הורה אשר מסית את הילד כנגד ההורה השני עושה זאת ברוב המקרים כאשר הוא מרגיש כי הוא לא רוצה להישאר "חייב" בתהליך הגירושין להורה השני. במקרים כאלו הוא ממש לא חושב כפי שצריך וכן מדלג על עניין ההורה השני או על הצורך של הילד באותו הורה.

הרי קיימים מקרים רבים בהם הילד יכול להיות קשור מאוד להורה המנוכר, וכן יכול להיות כי אצלו יהיה לו הרבה יותר טוב, אך את ההורה המנכר זה לא מעניין מכיוון שהוא רואה לנגד עיניו רק את הצורך שלו.

במקרים כאלו יש צורך לערב את הגורמים הרלוונטיים על מנת לטפל בבעיה בצורה המהירה הטובה ביותר, עם כמה שפחות נזק היכול להיגרם לילד\ים.

סוגים שונים של ניכור הורי

קיימים שלוש תופעות שונות של ניכור הורי, קיים ניכור הורי "קל", מה שאומר כי הילד אכן מדבר עם ההורה אשר הוא הוסת נגדו אך ההורה יכול להבין מהדיבור שלו כי הוא הוסת.

ניכור קצת יותר קשה יתבטא בכך כי הילד יאבל כל טיפת כבוד כלפי ההורה המנוכר, דבר זה יכול להבי להבנה מצד אותו הורה כי אכן קיים ניכור הורי כלפיו.

וכן, קיים ניכור אשר נחשב ניכור הורי קשה ובא לידי ביטוי בכך שהילד אינו מוכן להיפגש עם ההורה המנוכר.

במצבים בהם מבחינים כי אכן קיימות בעיות כאלו ואחרות אפשר להבין כי קיים ניכור הורי, וכן חשוב מאד לפנות לייצוג משפטי על מנת לטפל בבעיה מהר ככל האפשר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך