טיפים לבחירת מנעולן מפורטל מעולים במנעולים

כמו בכל בחירה בחיים, גם בחירת בעל מקצוע צריכה להיעשות בחוכמה רבה. ישנם כמה פרמטרים אשר נצטרך לקחת בחשבון, כמו: בדיקת תעודת ההסכמה, ניסיון ומקצועיות של המנעולן, וזמני ההגעה. במאמר שלפניכם, נדבר על הטיפים והדברים שחובה לבדוק לפני בחירת המנעולן.
קרדיט תמונה: pixabay

תעודות והסכמות – מנעולן מורשה

גם אם אינכם יודעים, זה לא אומר שזה לא קיים. ישנם מנעולנים אשר עובדים ללא תעודה של מנעולן מורשה ו\או הכשרה מתאימה. רצוי לא להיכנס למקומות הפנימיים הללו, ולבדוק את בעל המקצוע עוד לפני. אל תתביישו ושאלו את בעל המקצוע האם הוא מחזיק בתעודת מנעולן, מאיזה הסכמה היא הגיעה, מי הכשיר את בעל המקצוע וכו' וכו'. בנוסף, רצוי לוודא שהמנעולן חבר באיגוד המנעולנים הישראלי.

להזמנת מנעולן מוסמך היכנסו לאתר מעולים במנעולים

זמני הגעה קצרים או ארוכים – מה כדאי

לעיתים נדירות אבל קיימות, מנעולנים מגיעים לבית הלקוח בזמנים לא קצרים בכלל. במילים אחרות, נתקלנו במס' מנעולנים שהגיעו רק לאחר 5 שעות ולפעמים יותר. כמו כן, יש גם מנעולנים טובים שמגיעים מעכשיו לעכשיו, וזה משתנה בין שעה ועד שעתיים. זמני ההגעה במקצוע זה מאוד חשובות, במיוחד כאשר האוטו נעול או דלת הבית. בקיצור, רצוי לבחור במנעולן שמהירות ההגעה שלו היא כמעט מיידית. נתון נוסף, הוא זמינותו בנייד ובשעות הפעילות. גם כאן רצוי "לקלוע" למנעולן שזמינותו גבוהה, ואפילו בשעות לא סדירות – למשל בשעות הערב המאוחרות.

סחורה איכותית בהישג יד – למשל צילינדרים

ישנם הרבה סחורות בשוק, חלקם זבל טהור, וחלקם איכותיים ומקצועיים. רצוי שהמנעולן שבחרנו יכול להשיג את הסחורה כמה שיותר מהר, וגם שידע איזה סחורה או צילינדר יתאים לנו. במילים אחרות – מנעולן אמין ימכור לנו צילינדר שיחזיק לטווח הארוך ולא הקצר. רצוי שבעל המקצוע יהיה בעל מילה וזאת במטרה שנוכל לסמוך עליו. אגב, צילינדר בסיסי מתחיל ב- 100 ₪ ויכול גם להגיע לסכומים של 300 וגם 400 ₪.

המלצות ומחיר טוב

בחירת המנעולן בצורה אקראית ולקוות לטוב – זו בוודאי הנוסחה המנצחת לכישלון אמיתי. כל מה שאנחנו רוצים לומר לכם הוא לא לבחור את המנעולן כך סתם, אלה יש לבדוק אודותיו בצורה יסודית. ראשית, בחרו את המנעולן הרצוי ועשו עליו גוגל. יש לבדוק מי הו בכלל, את מי הוא משרת? כמה ביקורות יש עליו? וכמה הוא מומלץ. כמו כן, נסו לשאול את הלקוחות שלו על השירות והאדיבות שהוא מציע.

וכעת, הגיע שלב המחיר! אחת מהתלבטויות הקשות בוודאי הוא המחיר. כדאי לבחור במנעולן שמשרת אותנו בצורה האמינה והנפלאה ביותר, ויחד עם מחיר מצוין וראוי. יש לא מעט מנעולנים שמנסים למשוך כמה שיותר מהכיס שלנו, כאלה שלא נרצה לפגוש לעולם. בזמן שנבחר את המנעולן ע"פ המלצות האינטרנט, רוב הסיכויים שניפול על מנעולן איכותי ואמיתי, אשר מתפרנס בכבוד.

לסיכום

במאמר שלפניכם, פירטנו בקטנה את הטיפים המועילים ביותר לבחירת מנעולן. בנוסף, פירטנו קצת על כיצד נבחר את המנעולן הטוב ביותר, ועל מה חשוב לשים לב. מקווים שעזרנו, אתר מעולים במנעולים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך