פרסום בגוגל

אחת מהתקוות הגדולות של בעלי עסקים בעידן גוגל היא התקווה להגיע אל ראש תוצאות החיפוש מול כל משתמש גוגל שמחפש אותם.
תמונה:freepik

ללא שום ספק, עסק שמצליח להגיע אל המיקומים הראשונים בגוגל יכול לצפות לקפיצת מדרגה פנומנלית בהיקף הפעילות העסקית שלו, אבל זה לא כזה פשוט. זה לא כזה פשוט, כי זה מאוד לא פשוט להגיע לשם על בסיס קידום אורגני בלבד וזה לא כזה פשוט מכיוון שזה לא מספיק שנגעתם בטופ ונעלמתם. המטרה היא לכבוש את הטופ ולאחוז בו למשך כמה שיותר זמן ואת זה עושים גם באמצעות קידום אורגני, אבל גם באמצעות פרסום בגוגל.

 

למה בכלל לפרסם בגוגל?

מאז ומעולם, עוד הרבה לפני שהמציאו את האינטרנט כבר היתה חברה לקידום אתרים , הטופ של עולם הפרסום הוא היכולת לפגוש את הלקוח בדיוק כשהוא מחפש אותך. לאורך כל ההיסטוריה האנושית הייתה התוצאה הזאת כמעט בלתי אפשרית והיום, זה בדיוק מה שמציע מנוע החיפוש של גוגל. בכדי להשיג את התוצאה הזאת, המטרה של כל בעל עסק הוא להתקדם במעלה דף תוצאות החיפוש ולפגוש את הלקוחות שלו בדיוק כשהם מחפשים אותו. הדרך הטובה והשכיחה ביותר לעשות את זה היא באמצעות קידום אורגני, אלא שקידום אורגני הוא לא בחינם והוא גם לא יכול להוות הרגל היחידה שלכם בפעילות פרסום בגוגל.

אבל לצורך להעמיק פעילות פרסום בגוגל יש הסבר נוסף. לפני מספר שנים החליטה גוגל להכניס את מודעות הפרסום הממומן שלה בראש דף תוצאות החיפוש. זאת אומרת שלפני תוצאת החיפוש האורגנית הראשונה, עשויות להופיע שתיים או שלוש מודעות פרסום ממומן במקומות הראשונים. זה אומר שגם אם הצלחתם לכבוש את המקום הראשון בקידום אורגני, אתם עדיין תופיעו מתחת למודעות הממומנות של גוגל.

 

אז לעזוב הכל לטובת פרסום בגוגל?

התשובה היא בהחלט לא. פרסום בגוגל או שיווק דיגיטלי לעסקים  הוא רגל אחת נוספת מפעילות פרסום ושיווק באינטרנט ויש לה את היתרונות והחסרונות שלה. כל פעילות פרסום ושיווק באינטרנט חייבת להתבסס על כמה רגליים, שמאפשרות לכם להגיע לקהלים שונים, במצבים שונים, בזמנים שונים ולמטרות שונות. להופיע במקום הראשון מעת לעת דרך פרסום בגוגל זה מצוין, אבל זה לא מספיק. חשוב לפנות גם לקהל הרחב שמסתמך אך ורק על תוצאות אורגניות. חשוב לוודא שאתם מופיעים סביב ביטויים מסוימים בכל מקרה, שכן גם על המודעות הממומנות יש תחרות וגם שם אתם לא תופיעו בכל חיפוש וחיפוש שרלוונטי אליכם.

בשורה התחתונה, פרסום בגוגל הוא בהחלט ערוץ נוסף שאתם רוצים לשלב במכלול פעילויות השיווק והפרסום שלכם באינטרנט, אבל אתם לא רוצים לשים את כל הביצים בסל אחד. גורם מקצועי המתמחה בתחום של שיווק בדיגיטל, יוכל לבנות עבורכם תמהיל פרסום אפקטיבי, שיוכל להפיק עבורכם מקסימום תוצאות במינימום תקציב, מאמץ וזמן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך