מ.ס אשדוד צרפה את סבטקוביץ' ואת פאהד באיו

סבטקוביץ’ 1.94, שיחק בשנה שעברה הגיע לווז'דובץ'. באיו כבש 12 שערים בעונה החולפת. יש לו חמש הופעות במדי נבחרת אוגנדה והוא יצטרף לטימוטי אוואני הבלם, חברו לנבחרת. השניים יגיעו בקרוב לישראל ויצטרפו לקבוצה לאחר שישלימו את חובת הבידוד.
ננאד סבטקביץ'

מ.ס אשדוד צרפה שני זרים היום, שני. את הבלם ננאד סבטקוביץ’ בן ה-24 ששיחק בעונה שעברה בווז'דובץ' ואת פהאד באיו, חלוצה בן ה-22 של וייפרס אלופת אוגנדה.

סבטקוביץ’ 1.94, גדל בכוכב האדום בלגרד הושאל לראקוביצה ורדניצ’קי בלגרד ובשנה שעברה הגיע לווז'דובץ'.  באיו שיחק 23  משחקים וכבש 12 שערים בעונה החולפת. לבאיו חמש הופעות במדי נבחרת אוגנדה ושני שערים. הוא יצטרף לטימוטי אוואני הבלם, חברו לנבחרת אוגנדה.

באיו עזיז פאהד.

מהקבוצה נמסר: "מכוונים גבוה! מועדון ספורט מעלה הילוך בהכנות לקראת העונה הקרובה והעבודות על השלמת הסגל בעיצומן. לצד השמירה על השלד שהוביל את הקבוצה לתצוגות כדורגל נפלאות במהלך המחצית השניה של העונה וקידום שחקני הבית המוכשרים של המועדון, אנו שמחים לבשר על שתי רכישות מרשימות של שחקנים זרים, שחתמו על חוזים ארוכי טווח בני ארבע שנים, וזאת מתוך ראייה לטווח הארוך ובניית סגל איכותי שיוביל את הקבוצה להילחם על מטרות בחלק העליון של הטבלה. את החוד של קבוצה יחזק באיו עזיז פאהד , חלוץ בן 22 אשר כבש 12 שערים בעונה האחרונה ב-23 הופעות במדי קבוצת וויפרס, אלופת המדינה במולדתו ומשתייך לסגל הנבחרת המקומית שם כבש 2 שערים ב-5 הופעות במדים הלאומיים.
למרכז ההגנה יצטרף ננאד סבטקביץ', בלם בן 24, אשר רשם 103 הופעות ו-7 שערים במסגרת הליגה הסרבית הראשונה. סבטקוביץ' המתנשא לגובה 1.94מ' ניחן במשחק ראש מצוין ובולט במיוחד במצבים נייחים ומאבקים אוויריים. עזיז באיו וסבטקוביץ' יגיעו בקרוב לישראל ויצטרפו לחבריהם החדשים מיד לאחר שישלימו את חובת הבידוד עם הכניסה ארצה".

מ.ס אשדוד במחנה האימונים.

אשדוד תערוך שני משחקי אימון במחנה בצפון. מחר ב18:00 בסכנין ובחמישי מול עכו. שגיב יחזקאל נעדר בגלל שככל הנראה הוא בביתו בבידוד ואח"כ הוא יחזור כבר אל האימונים בתום המחנה בשישי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך