את הסדרות האלה לא תרצו לפספס בחיים!

הסדרות הטובות באמת הן האלה שמשאירות עלינו רושם לא רק בזמן הצפייה אלא גם הרבה לאחריה. מדבור בסדרות עם ערך מוסף מיוחד
קרדיט: depositphotos

יש סדרות שהן בלתי נשכחות
הסדרות הטובות באמת הן האלה שמשאירות עלינו רושם לא רק בזמן הצפייה אלא גם הרבה לאחריה. מדבור בסדרות עם ערך מוסף מיוחד, הומור שנון ובועט ואפילו איזושהי טכניקת צילום מיוחדת שיכולה לתפוס לנו את העין. בשביל לעשות לכם קצת סדר, ריכזנו עבורכם את הסדרות הטובות ביותר שפשוט אסור לכם לפספס!

שובר שורות
על "שובר שורות" בטח שמעתם. מדובר באחת הסדרות הכי נצפות של העשור האחרון. הסדרה עוקבת אחרי וולטר וייט, שמאובחן כחולה בסרטן ריאות סופני. לאחר האבחון וולטר מחליט להתחיל לסחור בקריסטל מת' בשביל לממן את הטיפולים שלו ולדאוג לעתיד הכלכלי של המשפחה שלו. מכאן הכל מתחיל להסתבך.

משחקי הכס
"משחקי הכס" היא חד משמעית אחת מהסדרות הכי מורכבות ומושקעות שיצאו אי פעם. הסדרה עוקבת אחרי עולם בדיוני שמסועף לממלכות שונות ומרובות ואחרי האינטריגות בכל ממלכה ובין הממלכות השונות. קשה להסביר בפירוט על הסדרה מבלי להרוס לכם על העלילה, כנראה שפשוט תצטרכו לגשת ולראות.

מראה שחורה
"מראה שחורה" היא כנראה אחת הסדרות הכי מדכדכות ומעוררות תהיה שיצא לכם לראות. בכל פרק של הסדרה מגולל סיפור אחר שמציג את הצדדים השליליים של ההתפתחויות הטכנולוגיות. פיתוחים טכנולוגיים עתידיים כמו צ'יפ לזיכרון, אפשרות לשוחח עם המתים דרך הרשתות החברתיות שלהם ומשחקי מחשב מתקדמים יעוררו בכם חלחלה כשדברים רק יתחילו להסתבך…

ריק ומורטי
"ריק ומורטי" היא חד משמעית אחת הסדרות הכי מצחיקות שיצאו בעשור האחרון. בהומור שנון ובועט מורטי הקטן וסבו האלכוהוליסט ריק יוצאים להרפתקאות משונות בחלל. הדמויות בסדרה, הדיאלוגים השנונים והאנימציות המלהיבות הופכות את הסדרה למהפנטת ושוברת מצחוק.

סיפורה של שפחה
"סיפורה של שפחה" היא סדרה שמבוססת על ספר תחת אותו השם ועוקבת אחרי עולם דיסוטופי בו הייתה מהפכה דתית בארצות הברית והוקמה רפובליקה מיושנת ופרמיטיבת. ברפובליקה ישנם מעמדות שונים, נשים שמשמשות כפילגש ומחנות עבודה לאלה שלא משתלבים בחברה על פי חוקי התנ"ך והברית החדשה. הדמות הראשית ג'ון נחטפת בשביל לשמש כפילגש, איך היא תתמודד עם המציאות המורכבת בעולם קשה היום הזה?

מחפשים סדרות נוספות?

באתר Sdarot TV תמצאו כנראה כל סדרה שתרצו לראות. מדובר באתר בעל ממשק נגיש ונוח לשימוש עם מגוון סטרימינג ענק. לכניסה לאתר לחצו כאן. למדריך למשתמש לאתר סדרות טי וי, לחצו כאן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך