הובלות פתח תקווה

בעיר משפחתית כמו פתח תקווה אנחנו רואים מעברי דירה בכל ימות השנה. כאשר המעבר נעשה מעיר קרובה או בתוך העיר עצמה אין פלא שלא מחכים לקיץ כדי לעבור דירה.
תמונה:freepik

הובלות פתח תקווה נעשות בכל יום וזה כולל גם את אזורי המשרדים והמסחר וגם את השכונות החדשות והישנות. לכל אזור יש את הדיירים והמאפיינים שלו ובהתאם לכך גם ההובלות. אתם יכולים למצוא מובילים לבניינים הגבוהים ביותר בשכונות החדשות והמעודכנות וגם הובלות למרכז העיר, לשכונות ותיקות מאוד.

מחירי הובלות

השאלה המוכרת ביותר היא למתי להזמין הובלה ומתי הכי טוב לעבור דירה. השיקולים שלכם צריכים להישען על שיקולי עבודה ולימודים אבל לא כאשר מדובר במעבר קרוב. אם אתם ממילא תושבים בגוש דן כדאי לכם לשקול לעבור דירה גם באמצע השנה משום שממילא המרחקים שתצטרכו לעבור אינם גדולים. יתרון גדול נוסף הוא שאם עוברים באמצע השנה אפשר למצוא ביתר קלות את כל אנשי המקצוע והמשרדים הרשמיים שתזדקקו להם לצורך שירותים משלימים כמו רישום במשרד הפנים ועוד.

מה חשוב לשים לב בהובלה?

כל הצעת מחיר מסודרת כוללת את הפירוט הספציפי של כל מה שמעבירים ואסור לוותר על כך. אתם צריכים לפרט הכל מבלי לשכוח שום רהיט ושום ארגז, להסביר בדיוק מהן דרכי הגישה והאם מדובר בבניין ישן שיש בו מעלית או שתהיה בעיה. זכרו שיש לפעמים גם התנגדות של שכנים להשתמש במעלית לצורך הובלה, משו שזה עלול לתקוע אותה ולגרום לתקלות. המובילים חייבים לדעת בדיוק בפני מה הם עומדים ולתמחר בהתאם. לא כדאי להגיע למצב שבו ביום ההעברה אתם נתקלים בהתנגדות או בייקור המחיר.

מנופים ומעליות

לא בכל בניין אפשר להיעזר במעלית מטענים להעברה. אמנם, בבניינים חדשים רבים בפתח תקווה המעליות כבר בנויות לרמת החיים הנוכחית והן מותאמות לגודל. אבל תגלו שיש לא מעט בניינים שבהם יש קושי להעביר את כל הרכוש הגדול והבעייתי, ותצטרכו להזמין מנוף. המנוף לא חייב לעלות הרבה כסף אבל חייב להיות מושכר על ידי חברה שמתחזקת אותו כמו שצריך כדי שלא יהיו תקלות. בטיחות היא חשובה מאוד ולכן רצוי שיהיו לכם גם ביטוח ואחריות. הביטוח נועד לפצות אתכם על נזקים לרכוש.

מעבר דירה מוצלח

מעבר דירה שנעשה כמו שצריך הוא באמת כזה שתוכלו לקבל את השירות הטוב ביותר. הובלות למרכז נחשבות לקלות יחסית משום שהעיר אינה בעייתית מבחינת הבניינים שיש בה. אפשר לגשת בקלות יחסית גם לשכונות ותיקות ויש בה גם שכונות של בתים חד קומתיים שהם הכי קלים להובלה. כשאתם מזמינים הובלה ודאו שמכירים את העיר ויודעים בדיוק מהי הכתובת כדי שהמובילים יוכלו לעבוד בנוחיות ובלי הגבלות מיוחדות. גישה שירותית של המובילים תוכל לתת לכם את כל המידע שנחוץ לכם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך