חברת נמל אשדוד משפרת את השירות

שיקו ז'אנה, מנכ"ל חברת נמל אשדוד: " נמל אשדוד, ימשיך לשאוף לשירות מיטבי במיוחד בתקופה מאתגרת זו. מדובר בפרויקט של מחלקת המכולות בהובלתו של יהודה ננקשווילי בשיתוף מדור בטיחות בתעבורה ויתן מענה לצרכים הלוגיסטיים של חברות הספנות".
מימין יהודה ננקשוילי – רמ"ח מכולות בנמל אשדוד ושיקו ז'אנה – מנכ"ל נמל אשדוד. (צילום: יח'צ נמל אשדוד).

חברת נמל אשדוד פועלת למתן מענה לוגיסטי להרחבת שטחי אחסנה למכולות ריקות ללקוחות, זאת במסגרת המשך החתירה למתן פתרונות יעילים אשר ישרתו את צורכי הלקוחות.

חברות הספנות זקוקות באופן קבוע לשטח אחסנה למלאי המכולות הריקות שלהן , המאוחסנות בנמל. בשל השינויים הדינאמיים בשינוע מכולות ריקות, נעשתה הרחבה של שטח האחסנה וכמות מקומות האיחסון תגדל  לכדי 1040 TEU בכל מסוף, סך הכל 2080 TEU. במסגרת ההרחבה, נעשה גם חידוש לסימון מספרי האיתורים על מנת להבטיח איתור מהיר של המכולות.

שיקו ז'אנה, מנכ"ל חברת נמל אשדוד: "נמל אשדוד, הנמל של ישראל ימשיך לשאוף לשירות מיטבי במיוחד בתקופה מאתגרת זו. מדובר בפרויקט של מחלקת המכולות בהובלתו של יהודה ננקשווילי בשיתוף מדור בטיחות בתעבורה, שיצא לפועל בימים אלה ויתן מענה לצרכים הלוגיסטיים של חברות הספנות בשרשרת האספקה. "

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך