מאושמת ברצח: כתב אישום נגד האם החשודה בזריקת בתה מהחלון

הפרקליטות מאשימה את האם בת ה- 28 ברצח, ואילו עורכת דינה טוענת שמצבה הנפשי גרוע, בשלב זה הוגש כתב האישום והוגשה בקשה להארכת מעצרה
אסיר אזוק באזיקים

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום לבית המשפט המחוזי בב"ש כתב אישום תושבת אשדוד, בת 28, בגין נסיון רצח של בתה התינוקת בת ה-7 חודשים.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד הילה דרימר- יאיר, בתאריך 14.7.20 בשעות הערב, עת שהתה הנאשמת לבדה עם בתה התינוקת בדירתה בקומה השניה, התקרבה לחלון בסלון, הוציאה את התינוקת מהחלון כשהיא אוחזת בה בזרועותיה, ושחררה את אחיזתה.

מיד לאחר מכן, ירדה הנאשמת במדרגות הדירה תוך שהיא צועקת. שכן שהבחין בתינוקת, הזמין למקום צוות מד"א, אשר פינה את התינוקת כשהיא במצב קשה לבית החולים. התיק נחקר בתחנת אשדוד. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרה של הנאשמת עד תום ההליכים המשפטיים נגדה.

עו"ד עופרה סיבוני שמייצגת מטעם הסניגוריה הציבורית את האם שמואשמת בניסיון רצח של בתה: "מדובר באם יחידנית שמצבה הכלכלי והנפשי הידרדר בתקופה האחרונה. לאור מצבה בית המשפט קיבל את בקשתנו והאם נמצאת בבדיקה פסיכיאטרית. לאחר שנקבל את חוות הדעת הפסיכיאטרית וחומרי החקירה נשקול את המשך צעדינו. לשמחתנו מצבה של התינוקת השתפר ולדברי המשפחה היא יצאה מכלל סכנה ואנו מאחלים ומקווים שמצבה ימשיך להשתפר"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך