מ.ס אשדוד יצאה למחנה אימון בן שבוע בצפון

קבוצת מועדון ספורט אשדוד יצאה השבוע למחנה אימונים בן שבוע ימים מראשון עד שישי לנוף הגליל למלון ליאונרדו, במקום המחנה הקבוע בסלובניה. שחקן בקבוצה: ""הייתה מנוחה קצרה אבל בימים של הקורונה צריכים להתאקלם להכל. אנחנו השנה נהיה קבוצה שתשלב גם וגם. את הצעירים המוכשרים והוותיקים שיש עוד מה ללמוד מהם".

בתקופה הזו בדרך כלל היו  עולים שחקני ואנשי מ.ס על מטוס, עם נחיתת ביניים בפולין ומגיעים לסלובניה, לאחד ממחנות האימונים היפים ביותר שיש שמתאים לצרכי קבוצה בהכנה לליגה. אבל השנה סלובניה היא אאוט בגלל הקורונה.

וכשסלובניה היא אאוט, ישראל היא אין. קבוצת מועדון ספורט אשדוד יצאה השבוע למחנה אימונים בן שבוע ימים מראשון עד שישי לנוף הגליל למלון ליאונרדו, כשהיא תתאמן במגרש של הפועל עפולה, כשבתכנון משחקי אימון מול עפולה וסכנין, העולה החדשה לליגת העל.

שחקן בקבוצה אמר: "הייתה מנוחה קצרה אבל בימים של הקורונה צריכים להתאקלם להכל. אנחנו השנה נהיה קבוצה שתשלב גם וגם. את הצעירים המוכשרים והוותיקים שיש עוד מה ללמוד מהם. למדנו את הטעויות של השנה שעברה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך