עברו גם את מכבי ת"א -נוער מ.ס אשדוד בגמר טורניר 'מונדיאליטו'

הישג גדול לשחקניו של אלי לוי. אשדוד שעלתה רק העונה מהליגה השנייה, הדיחה את אחת הקבוצות הבכירות בליגת העל, כשגברה עליה 1:2. היא תפגוש היום (19.30, שידור ישיר בערוץ הספורט) את הפועל ת"א בגמר.
חוגגים עלייה לגמר.

קבוצת הנוער של מועדון ספורט אשדוד העפילה לגמר טורניר 'מונדיאליטו', כשהיא מדיחה בחצי הגמר את  מכבי ת"א 1:2.

המשחק היה בשליטה מוחלטת של אשדוד, ושחקני של אלי לוי, נתנו את הכל על אף העייפות המצטברת מהטורניר. המטרה הייתה עלייה לגמר. אחרי 13 דקות רביד אבירגיל כבש שער יפה במהלך קבוצתי נהדר, והעניק יתרון מוצדק. זו גם הייתה תוצאת המחצית.

באו לראות את העתיד.

מכבי ת"א הצליחה להשוות בפתיחת המחצית השנייה במתפרצת, אבל שחקני אשדוד לא נשברו והמשיכו באותה מגמה של שליטה עם לחץ ויצירת מצבים. של זה השתלם ושער הניצחון הגיע ממהלך אישי יפה מאוד של חמזה מוואסי.

לוי והשחקנים. רוצים לשמוח גם אחרי הגמר.

אשדוד תפגוש היום, חמישי, בגמר טורניר 'מונדיאליטו' את הפועל ת"א. המשחק ישודר בשעה 19.30, בערוץ הספורט. למי ששכח הקבוצה הזו עלתה רק העונה מהליגה השנייה ומוכיחה שהשנה היה תהיה פקטור חזק מאוד בליגת העל לנוער.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך