המשטרה עיכבה לחקירה שני חשודים בגניבה מחוות דגים מערבית לאשדוד
החשודים, תושבי אשדוד וקרית גת בשנות ה 30 וה 40 לחייהם. השוטרים הבחינו בשניים בסירה , בשטח סגור של חוות דגים, עוסקים בדיג במקום.
היום, רביעי, בשעות הבוקר במהלך סיור שגרתי של ספינת השיטור הימי של מרחב לכיש בגזרת אשדוד, הבחינו צוות השוטרים בסירה חשודה,אשר נמצאת בשטח סגור של חוות דגים שנמצאת באזור אשדוד, ועליה שני גברים העוסקים בדיג במקום.
החשודים,תושבי אשדוד וקרית גת בשנות ה 30 וה 40 לחייהם, עוכבו על ידי השוטרים והועברו לתחנת משטרת אשדוד לחקירה בגין השגת גבול וגניבה חקלאית.





