מאמן מכבי אשדוד היוצא: "איפה אהיה בשנה הבאה אני לא יודע"

עמית תמיר שאימן את קבוצת הכדרוסל בתקופה של החזרה לליגה לאחר משבר הקורונה, לא יודע מה יעשה. אשדוד מינתה כזכור את עופר רחימי למאמן בעונה הבאה. תמיר: "מוכן לתת את כל כולי, הידע שלי והנסיון שלי לשחקנים".
לא ימשיך. תמיר.
קבוצת הכדורסל  מכבי אשדוד מינתה מאמן חדש, את עופר רחימי, לעונה הבאה בלאומית. אבל לא ברור מה לגבי עמית תמיר, המאמן שאימן את הקבוצה בתקופה של החזרה לליגה לאחר משבר הקורונה, כשהמאמן בראד גרינברג עזב ולא חזר. תמיר כתב היום פוסט מרגש על התקופה שאימן, על מה שעבר ועל העתיד.
תודה לאישתי. אני אוהב אותך.
הוא כתב: "הגיע הזמן לסכם את התקופה האחרונה.כשהתחילה העונה לא תארתי לעצמי שאסיים אותה כמאמן ראשי במכבי אשדוד. בתקופה כל כך קצרה של משחקים קיבלתי את טבילת האש כמאמן ראשי. זכיתי לעבוד עם קבוצת שחקנים שהם מקצוענים, מחוייבים וקשובים. למדתי המון על עצמי, ההכנה לכל אימון ומשחק, הדיאלוג עם השחקנים וההקשבה לאינטואיציה הפנימית שלי ושיתוף הפעולה עם מעיין טנא שכל כך עזר לי בתקופה האינטנסיבית הזאת. אחרי הניצחון האחרון, והפידבקים על הדרך שהקבוצה התנהלה בעונה הזאת יש הרגשה שזו היא רק ההתחלה. איפה אהיה בשנה הבאה אני לא יודע אבל מוכן לתת את כל כולי, הידע שלי והנסיון שלי לשחקנים. תודה רבה למכבי אשדוד, לשלומי, ארמונד, שריג, זאב, סיימון ומעיין. כמו כן, תודה לבראד גרינברג שנתן לי את ההזדמנות להצטרף לצוות במהלך העונה. כמובן תודה מיוחדת לאישתי המדהימה שקיבלתי אותי פחות בבית אבל תמכה בי בכל יום והעצימה אותי ברגעים קשים. אני אוהב אותך. נתראה במגרשים בקרוב, שכולנו נהיה בריאים ושנוכל להחזיר את הקהל שכל כך חסר למגרשים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך