אין חשק להתאמן והביקורת העצמית הופכת למסוכנת? אימון כושר בשיטת EMS כאן לסייע ומבטיח תוצאות ב-20 דקות בלבד

חסרי מוטיבציה להתאמן? אל תתנו לביקורת עצמית מסוכנת להשתלט. אימון כושר בשיטת EMS הוא הפתרון. תוצאות נהדרות ב-20 דקות
אימון EMS. יסייע להיפטר מביקורת מסוכנת

כבר החלטתם שאתם מפנים זמן לחדר הכושר, תזמנתם שעון בטלפון, ארגנתם תיק למלתחה ועדיין לא מצאתם את החשק להתחיל להתאמן? תתפלאו לשמוע, אתם לא לבד! התופעה שכיחה גם בקרב מכורים לספורט. לא פשוט להגיע לחדר כושר כשזה עלול לגזול מאתנו למעלה מ-4 שעות שבועיות בכדי להבחין בתוצאות גופניות. אם גם אתם לא מספיקים את כל מה שתכננתם ומחפשים אימון בשליש מהזמן שהייתם משקיעים בחדר כושר – כדאי לכם להכיר את אימון הכושר בשיטת EMS שדורש 20 דקות שבועיות בלבד.

מהו אימון כושר בשיטת EMS?

אימון EMS (Electric Muscle Stimulation) התחיל את דרכו בנאס"א, כאשר נתן פתרון לאסטרונאוטים הסובלים מהתדלדלות שרירים בחלל מפאת חוסר כבידה. האימון מדמה את העיקרון הטבעי של התכווצות השרירים דרך גירויים חשמליים הנשלחים ממכשיר ייעודי – EMS. אל דאגה, האימון נעשה עם מאמן אישי צמוד, המבטיח שרמת הגירוי החשמלי מיטבי לכל מתאמנ/ת.

יתרון מהותי באימוני EMS בהשוואה לאימוני כוח קונבנציונליים הוא הסנכרון הכמעט מלא של כל היחידות המוטוריות המופעלות במקביל בגוף. להבדיל מאימון קונבנציונלי, בו עובדים כל פעם על קבוצת שרירים אחת, אימון בשיטת EMS מאפשר לעבוד על כמה קבוצות שרירים בו זמנית.

הדבר גורם לקיצור משעמותי בזמן האימון לכדי 20 דקות שבועיות בלבד. באימוני EMS מופעל גירוי חשמלי בלבד על השריר ובכך נמנעים לחצים ועומסים על המפרקים ומערכת השלד בהשוואה לאימוני משקולות. אימון כזה הינו אימון "עדין" ללא כל מעמסה נוספת על הגוף. האימון מגן על גופך מפציעות ספורט ואף יכול לסייע בשיקום כאבי גב.

מה היתרונות?

אימון כושר בשיטת  – EMSלא צריך לפחד מסיכוני נגיף הקורונה
בזכות האימון המהפכני בשיטת EMS, קורונה היא לא תירוץ להפסיק להתאמן. באימון תהנו מסטודיו ענקי של 80 מ"ר וממספר מקסימאלי של שני מתאמנים באותה העת, רק אתם והמאמן לבד. באימון EMS אין חשש לנגיעה במתקניהכושר שונים. המכשיר מחובר לווסט אנטי בקטריאלי ומולבש מעל לחליפה אישית של המתאמן. המכשיר עובר חיטוי בסוף כל אימון (כל חצי שעה) והמאמנים שומרים על כללי ריחוק החברתי מחמירים.

רק 20 דקות
הגירוי החשמלי שמייצר המכשיר, מעצים את האפקט של עבודת השרירים ומאפשר כיווץ של כמה קבוצות שרירים בו זמנית. הדבר הופך האימון לקצר ויעיל עד פי 18 מאימונים מתחרים. 20 דקות של אימון בשיטת  EM  מקבילות לעבודה נמרצת של שעות רבות במכון כושר מסורתי.

בעלי משקל עודף? אימון כושר יסייע לכם להשיל קילוגרמים מיותרים
משרד הבריאות כבר קבע כי השמנת יתר מסוכנת מאוד לבריאות שלנו. אימון כושר בשיטת EMS מאפשרת לפעילות המטבולית של גופינו להתייעל ובכך מסייע להגיע לתוצאות הרצויות בהפחתת המשקל והשומן בגוף.


שיקום מפציעות מסוכנות וכאבים שונים
אימון כושר בשיטת EMS יעיל בסיוע לכאבי גב, שרירים ומניעת מחלות.האימון מצליח בעזרת גירוי חשמלי להגיע לשרירים הליבה העמוקים אליהם קשה מאוד להגיע באימון רגיל, לחזק אותם באופן ניכר ובכך לסייע להנ"ל הדבר מאפשר למתאמן לשחרר בגוף אזורים פנימיים כואבים, ולסייע בתוצאות ארוכות טווח.

במה יכולים לסייע לכם אימוני כושר קבועים?

השינה שלכם תהפוך לטובה ואיכותית יותר                                                                     
אימון כושר מאפשר לגוף לשחרר את האנרגיות המצויות בו, דבר המסייע לשינה איכותית. מעגל שינה איכותי מומלץ מתייחס לכ-8 שעות שינה בלילה בממוצע. שינה איכותית ידועה בחשיבותה למערכת החיסון, השרירים, הפעילות המוחית ושמירה על מצב רוח תקין.

לפי מחקרים שהתעסקו בקשר שבין ספורט לשינה נמצא כי אנשים פעילים פיזית זכו לזמן הירדמות קצר ומחזורי שינה איכותיים יותר בהשוואה לאלו שאינם פעילים פיזית. בנוסף, אלו הפעילים פיזית סבלו מנדודי שינה מועטים לעומת אלו שאינם פעילים. למרות זאת, לא מומלץ ללכת לישון מיד לאחר פעילות גופנית מכיוון שהגוף עדיין מלא באדרנלין וזקוק לרגיעה.

 

עור הפנים שלכם ייראה טוב יותר
את עור הפנים אנו דואגים לשטוף בתכשיר מיוחד, למרוח קרמים יקרים מאוד ואף לקחת וויטמינים שיסייעו לו להפוך לזוהר יותר. פתרון נוסף למראה עור צעיר שהרבה אנשים לא מודעים אליו הוא פעילות גופנית.

בזמן אימון, זרימת הדם בגופנו עובדת במרץ וחודרת לתאי העור בפנים ומזינה אותם בחמצן וחומרים נוספים. בנוסף, אתם אולי חושבים שזיעה פוגעת באיכות העור שלכם, אך חשבו שנית. זיעה פותחת נקבוביות סתומות ומנקה את העור דרך הפרשה חיצונית.

 

אימון כושר משפר את יחסי המין שלכם
מחקרים מראים כי קיים קשר מיוחד בין אימוני כושר לתדירות יחסי המין. במחקרים מצאו כי בעלי כושר גופני גבוה מהממוצע מקיימים יחסי מין בתדירות גבוהה מהממוצע. אל תשכחו שגם במהלך קיום יחסי מין אתם שורפים קלוריות, והרבה.

 

אם אתם מרגישים לחוצים, אימון כושר ממוקד יכול לשחרר אתכם                                
זה כבר מזמן לא סוד שבמהלך פעילות גופנית הגוף משחרר כמויות גדולות של אנרגיה. פירוק אנרגיה זו מסייע להפחתה כבמויות הסטרס שרבים מאיתנו שרויים בו במהלך השגרה העמוסה של חיינו.

אפשר להתפנק על מאכל טעים לאחר אימון, בלי ביקורת עצמית ותחושות אשמה
כאשר אנו מתאמנים, זרימת הדם בגוף מתגברת ומאפשרת חילוף חומרים מהיר ויעיל. חילוף חומרים מהיר מסייע לגופנו בצמצום היקפים ושומן. אם אתם אחרי אימון אינטנסיבי, זכרו את חילוף החומרים, והרשו לעצמם להתפנק במאכל קטן וטעים. לעיתים, צריך גם לדעת להרשות לעצמנו.

יגרום לכם להראות צעירים יותר
באופן טבעי, ככל שאנו מתבגרים, יורדת מסת השריר והאחרונים עלולים להתדלדל. אימוני כושר קבועים מחזקים את השרירים וכתוצאה מכך גם המסה עולה. במידה ותתמידו באימוני כושר, יתקיים בגופכם תהליך אנטי אייג'ינג טבעי.

שיפור תחושת ההישגיות ומצב הרוח
מחקרים רבים מצביעים על פעילות גופנית כיעילה מאוד לשיפור מצב הרוח, זאת בזכות שחרור של הורמונים חיוביים אשר אחראיים על תחושת שמחה ואושר במהלך אימון. בנוסף, אימון כושר מסייע לתחושת הערך העצמי שלנו ע"י קביעת מטרות ויעדים והצלחה בהם.

זמן פנוי לעצמכם
אם אתם מרגישים שאתם כל הזמן מבקרים את עצמם, ופשוט חייבים רגע של שקט עם עצמכם, לנשום עמוק ולהתנתק – פעילות גופנית זאת הזדמנות מצוינת לקחת אוויר פנימה ולטפח את התקשורת שלכם עם גופכם.

אז בואו לשמוע עוד פרטים על השיטה המהפכנית EMS שתגביר בכם את החשק להתאמן. באימון בשיטת EMS תתאמנו רק עשרים דקות שבועיות ותראו תוצאות מדהימות על גופכם. לפרטים נוספים ותיאום פגישת ניסיון בקרו באתר שלנו.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך