רמות חיבור רגשי ביחסי מין- עד כמה פותחים עיניים

בראשם של הרבה אנשים לחדירה יש משמעות שלילית, לחדור לתוך הדבר מקבלת משמעות של פלישה למקום הפרטי, משמעות של חיבור מתקבלת על האוזן יותר אצל הרבה אנשים

בראשם של הרבה אנשים לחדירה יש משמעות שלילית, לחדור לתוך הדבר מקבלת משמעות של פלישה למקום הפרטי, משמעות של חיבור מתקבלת על האוזן יותר אצל הרבה אנשים. ישנם אלה שחווים את החדירה כחיבור  ו\או אחדות ואחרים חווים אותה כפלישה למקום הפרטי. גם במבט העיניים יש אלה שחווים אותו כחדירה ופלישה לתחום הפרטיות. יש אלה שמפגש עיניים נותן להם הרגשה שהם בולעים, אחרים מרגישים נבלעים ואחרים חווים מפגש אמיתי וקנה.

רמות חיבור רגשי ביחסי מין- עד כמה פותחים עיניים

מפגש העיניים יכול גם להתקיים ביחסי מין, אך אינו מתקיים בכל תמיד. במפגש העיניים ישנה חשיפה משמעותית לבפנים.

אז מה הם התנאים לקיום מפגש עיניים אמיתי וקנה במיוחד ביחסי מין?
היות ומפגש העיניים חושף אותנו ובו אנו שמים את עצמנו במקום פגיע , התנאים יכולים להיות תלויים לא רק בנו, אלא גם האחר.

קשורה בנו ע"י כך שאנו צריכים לבדוק את מוכנותו להסתכן ולשים את עמצנו במקום פגיע מבלי לפחד שאנו נתפרק או נהרס אם האחר לא כיבד את היחשפותנו או לא ידע להתמודד איתה , וקשורה גם לאחר ולקשר שלנו איתו, אם אנו סומכים עליו ונותנים בו אימון על עצמנו להיות פגיעים וחשופים לידו. ליחסי מין קראו התאחדות כשאדם מתאחד עם השני, כשהפזל מורכב ונהפכים השניים ליחידה אחת.. כמו כן היחסים קיבלו את משמעות הלבוש כל בן זוג לובש את השני ומסתיר את העירום שלו.  תיואמירים המנסים להסביר את הקרבה אשר אמורה להתגשם במפגש המיני.

אדם וחווה חיו בגן עדן, כשאכלו מהתפוח, אז עלתה אצלם המודעות לבושה והתעורר אצלם רגש הבושה,שניהם התחילו לחפש עלי עצים כדי להסתיר את עירומם, ובנוסף, ולאחר שהם ידעו כי הם יכולים לסמוך פחות אחד על השנייה. ופחות אחד על עצמו.

ישנם זוגות שמקיימים יחסי מין באין אורות, חושך מלא. חלק ניכר מהם היא הרגשה הבושה. בעצם זו היא הרגשה שהינה תוצר של מחשבה ומועדות לעירום, מי שנמצא  מולי רואה אותי, ואת מוכנותי להיחשף בפניו .

חווה ואדם היו בגן עדן כשאכלו מהתפוח כאילו נוסף להם מידה של מודעות ומחשבה אשר הביאה לרגשות של בושה. אם המחשבה תישאר הדומיננטית ביחסים ולא יהיה שחרור ממנה גם כן המוכנות לחשיפה תעוקב, הדבר אשר יכול לנטרל את המחשבה הינו מוכנותנו להשחשפות כשאנו סומכים על עצמנו, וגם כן ביכולתנו לסמוך על האחר, דבר אדר משחרר את הבושה, ומפחית את השליטה במחשבה עליה.

 

לחשיפה כמה רמות:
רמה ראשונה אם בני הזוג יסכימו להיות אחד בחברת השנייה רק כשאורות כבויים וחושך מלא, כל הבעות הפנים לאורך כל תקופת המשגל נעלמות, וקיום היחסים נבנה רק על התחושות הגופניות.

רמה שנייה, מושתת על מוכנותנו להסכים להיות במגע מיני באורות תוך כדי חשיפת הגוף והבעות הפנים הינה מקום שבו הבושה מתקלפת ואנו מרגישים בנוח להראות במצב שחושף אותנו תוך כדי המשגל. ואולי גם ייפגשו מבטנו מעת לאחרת במהלכו. , להיחשף אך עד גבול מסוים בו אנו יכולים להיות מחוברים ובנקודה שאנו מגיעים לשלב השחרור, רוצים להשתחרר לאורגזמה. זוגות אלה צריכים את הנתק ע"מ לצלול כל אחד לעמקים שלו.

לאחר שכל אחד משניהם הוביל את השני לנוקדה בה הוא יכול לצלול אל תוך עצמו והנאתו. וכל עוד הצד השני מחובר איתו אינם משוחררים והם שואפים לשחרור אותו הם מבצעים ע"י התנתקות מהשני וממבט עיניו.

 

החוויה כלפי השני היא שהאחר חודר אליו לתוך הגוף ממבט העיניים ואת החדירה הזו נמנעים ממנה. ואלה אנו נראה אותם עוצמים עיניים בשלב של האורגזמה. וכל אחד צולל במעמקים שלו, להנאתו. וזה יכול להיות ע"י הכרה של בני הזוג בזכות ובצורך שלו ושל האחר שכל אחד יצלול במעמקיו, במיוחד אם השחרור מגיע מרמת מודעות בה כל צד משחרר את האחר לחיבור שלו עם עצמו.

 

אך ישנה גם רמה נוספת של חיבור אותה ניתן לחוות ביחד.
רמה שלישית, הרמה הגבוהה של החיבור הינה רמה בה החיבור נמשך גם בזמן האורגזמה כשכל אחד מפליג בעיני השני, הסתכלות בעיניים אחד של השני, זוהי רמה בה בני הזוג נחשפים בדרגות גבוהות, אך לרמה הזו צריך להתקיים תנאים בסיסיים של מוכנות היחשפות גבוהה מאוד, וכשבני הזוג סומכים אחד על השני.

הגעת בני הזוג לרמה זו של חיבור, יכולה מאוד לקרב ביניהם, ליצור מקום מיוחד ביחסים שלא נוצר כמוהו בבריאה אחרת, או במפגש אחר, כמשהוא מיוחד לשניהם, ונוצר על ידם באותו הרגע.
אך זהירות! זהו מצב שאינו יכול להיות מנוהל באופן מאולץ, היות והאילוץ למצב זה יכול לפגוע ברמת האורגזמה ויביא לחווית חודרנות.

אז אם זה כל כך מקרב, וצריך תנאים מיוחדים של מוכנות להיחשף וגם יכולת לסמוך, איך יוצרים את זה?

אפשר תמיד להתנסות מבלי לקבוע תוצאות ולחתור אליהם , אפשר שבני הזוג ידברו על הרצון להתנסות עם רמה זו של היחשפות מבלי לבטל את הרמות והאחרות ואת הלגטימציה להן. וגם את הדרך לחזרה אליהם מתי שמתאים לכל צד מבלי שהצג השני חווה את זה כהתרחקות או דחייה. ליצור מפגש בו אין תנאים ואין חובות אלא של פתיחות להתנסות שאינה מותנאת בתוצאות מדוייקות.

https://tamas-touch.com/

בסופו של דבר כשאנו מסוגלים לחוות את הצורות השונות של חיבור בהרמות השונות שלו, וכשאנו נותנים לעצמנו את הלגיטימציה לכל רמות החיבור כך אנו נכיר בצורות השונות של הגעה להנאתנו, ונותנים כבוד לרצון שלנו במידת החיבור שאנו מוכנים אליו באותו רגע, תוך פתיחות וגמישות לרמות החיבור השונות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך