ח"כ מלכיאלי ערך סיור ב'מרכז מהות' והתרשם מאוד

ח"כ מלכיאלי הביע התפעלות מהפעילות הענפה ואמר "העיר אשדוד מובילה בנושא זה למען כלל הקהילה"

'ח"כ מיכאל מלכיאלי מש"ס הגיע היום לסיור ב'מרכז מהות' בעיר וערך אותו בייחד עם ממ"ק ראש העיר אבי אמסלם. את הסיור והפגישות אירח יו"ר דירקטוריון ׳מהות׳ הרב מני אזולאי, יחד עם הגב' סימונה מורלי מנכלי"ת הרשות.

במהלך הביקור במרכז קיבל חה"כ מלכיאלי סקירה מקיפה מהרב מני אזולאי וממנ"כלית המרכז, על הפעילות המתקיימת דרך המרכז, בהמשך, הוצגו שקופיות ותכניות עתידיות למען כלל המגזרים בעיר ובכללם המגזר החרדי.

בסיום הביקור אמר חה"כ מלכיאלי: "אין ספק כי מדובר בעבודת קודש, העיר אשדוד מובילה בנושא זה למען כלל הקהילה מ"מ רה"ע ידידי אבי אמסלם מהווה מודל לחיקוי ולא בכדי העיר אשדוד מובילה בכל פרמטר למען התושבים. התרשמתי מאד מתפקודו של יו"ר הדירקטוריון הרב מני אזולאי ואני יוצא מכאן עם רעיונות רבים לכלל הנציגים של ש"ס ברשויות. העזרה לאזרח איננה רק בסיוע בהפשטת הבירוקרטיה אלא הרבה מעבר".

מ"מ רה"ע ויו"ר ש"ס בעיר, אבי אמסלם ציין לאחר הפגישה: "ידידי חה"כ מלכיאלי נרתם לסייע בהרחבת הפעילות למען כלל הציבורים מול משרדי הממשלה השונים, מודה לצוות שמלווה את המרכז – ידידי הרב מני אזולאי חבר מועצת העיר, המנכלי"ת גב' סימונה מורלי, אשר עושים הכל תוך מסירות עם הרבה הצלחות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך