"אם אתם יודעים על כוונה לקיים מסיבת סיום מחתרתית, עשו הכל למנוע אותה"

הגורם המשמעותי ביותר בהדבקה בקורונה והעלאת עקומת התחלואה הוא גורם ההתקהלות ואי שמירת מרחק. בתקופה האחרונה היו לא מעט מוקדי פעילות של צעירים אשר גרמו להתפרצות מחודשת של הקורונה והדבקה המונית, כדוגמת מסיבות הסיום.ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי: "מדובר בסכנה בריאותית וסכנת חיים עבורכם ועבור בני המשפחה שלכם"

הפעילות האינטנסיבית שעושות רשויות השלטון והרשות המקומית בנושא הקורונה, נועדו לשטח את עקומת ההדבקה ולהורידה מתחת לקו האדום. ההגבלות ובעיקר שימת הדגש על ריחוק חברתי ועטיית מסכה, נועדו למנוע סגר כללי ולאפשר למשק להמשיך ולתפקד גם בתוך המשבר. נתוני ההדבקה מלמדים כי התקהלויות המוניות, מסיבות וחגיגות הם הגורם המשמעותי ביותר בהפצת התחלואה, בעיקר בקרב צעירים, ולכן יצא ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי בקריאה לבוגרי י"ב ולהורים, ומבקש מהם לוותר על מסיבת הסיום.

להלן קריאת ראש העיר לבוגרי י"ב ולהוריהם: "מסיבות הסיום של בוגרי כיתות י"ב הן חוויה משמעותית עבורנו. לצערנו, השנה לא ניתן לקיים אותן, בשל החשש מהתפשטות מגפת הקורונה". ד"ר לסרי מזכיר כי "בימים האחרונים התקיימו מסיבות סיום מחתרתיות ברחבי הארץ, בניגוד מוחלט להנחיות משרד הבריאות, וגרמו להדבקה נרחבת" ומציין כי רק לאחרונה "נחשפתי לנושא באמצעות הורים שעדכנו אותי על מסיבה בלתי חוקית של בוגרי כיתות י״ב בעיר ובפעולה מהירה, יחד עם המשטרה, הגענו למארגני המסיבה ומנענו אפשרות של הדבקה המונית".

ד"ר לסרי פונה בקריאה אישית לכל אחד ואחת מהתלמידים וההורים "בראש ובראשונה לבנות ובני הנוער הנהדרים שלנו", ומבקש מהם "אנא, גלו אחריות. אנו סומכים עליכם. מדובר בסכנה בריאותית וסכנת חיים עבורכם ועבור בני המשפחה שלכם. במיוחד הסבים והסבתות הנמצאים בסיכון". ובפנייה להורים, הוא מבקש: "אם אתם יודעים על כוונה לקיים מסיבת סיום מחתרתית, עשו הכל למנוע אותה".

גם ציבור התושבים יכולים לסייע ולגלות ערנות. "כל מי שנחשף למידע על מסיבה כזו- אנא פנו למוקד 106, גם מבלי להזדהות, ואנו נפעל ללא פשרות במטרה למנוע את המסיבה ולשמור על בריאות התושבים" אומר ראש העיר ומזכיר כי מדובר במאבק שרק ביחד אפשר לנצח את הקורונה ולשמור על הבריאות.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך