מ.ס אשדוד פותחת היום את האימונים בלי שלומי אזולאי שבבידוד

המאמן רן בן שמעון: "מרגש לפתוח עונה חדשה. תקופה מורכבת איתנו ולפנינו שתי ברירות, או להתלונן או להסתגל". אשדוד תפתח את האימונים עם רוב הסגל של העונה שעברה. בקבוצה מחפשים בלם, קשר אחורי וחלוץ.
מ.ס אשדוד. (צילום: טל אקוקה)

מ.ס אשדוד תפתח היום, ראשון את העונה. הפגרה הקצרה בגלל הקורונה העניקה לשחקנים זמן קצר למנוחה והם יחזרו כבר להתאמן. מי שיבלוט בחסרונו הוא הקשר שלומי אזואלי אשר נמצא חיובי לקורונה ונמצא בבידוד. בקרוב הוא אמור לסיימו ויצטרף.

בקבוצה מחפשים בלם קשר אחויר וחלוץ. רוב הסגל הנוכחי אמור להישארכולל שחקני הנוער שכבר עלו בשנה שעברה. לאימונים יגיעו נבחנים בניהם כנראה גם קשר קונגולזי, פבריס מוגני קאקולה, בן ה-25, ששיחק  ברייון ספורט, סגנית אלופת הליגה הראשונה ברואנדה.

בן שמעון. "שתי ברירות" (צילום: טל אקוקה)

המאמן רן בן שמעון: "מרגש לפתוח עונה חדשה ולמרות שהפגרה הייתה קצרה יש רצון לחזור מכיוון שיש הרגשה טובה לעתיד , תקופה מורכבת איתנו ולפנינו שתי ברירות, או להתלונן או להסתגל, בהצלחה לכולם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך