בישול נהדר לגדי קינדה בניצחון קנזס סיטי על קולורדו ראפידס 2:3

קינדה, אקס מ.ס אשדוד, פתח, שיחק 81 דקות וסידר בבישול את השער ראשון של קבוצתו, במשחק בליגת ה-MLS, האמריקאית. היריבה קיבלה 2 אדומים ואיזנה ל-2:2 בדקה ה-84, אך זוסי מקבוצתו של קינדה, כבש גול דרמטי בתוספת הזמן.
גדי קינדה.

גדי קינדה, שחקנה לשעבר של מ.ס אשדוד ממשיך להצליח בליגת ה-MLS האמריקאית. הלילה (בין שישי לשבת), הוא בישל שער נהדר, הראשון של קבוצתו, בניצחון 2:3 על קולורדו ראפידס.

קולורדו כבשה כאשר כבר בדקה ה-6, כשקליין אקוסטה מצא את הרשת. קינדה בישל בצורה מדהימה כשהרים כדור נהדר לקירי שלטון, שכבש בוולה מזווית לא פשוטה ואיזן בדקה ה-65. ארבע דקות אח"כ קולורדו נותרה בעשרה שחקנים לאחר הרחקת דני ווילסון בכרטיס אדום.

קנזס סיטי השלימה את המהפך תוך שבע דקות מפנדל ועלתה ל-1:2. 20 הדקות האחרונות לערך היו דרמתיות.  ג’ק פרייס מקולרדו הורחק בכרטיס אדום בדקה ה-74 והותיר את קבוצתו בתשעה שחקנים.

ב-10 שחקנים הצליחה קולרדו, להשיג שער שוויון דרמטי בדקה ה-84. הדרמה הסתיימה בדקה ה-91 כשגראם זוסי הבקיע את שער הניצחון בדקה ה-91. קינדה עצמו הוחלף בדקה ה-81.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך