אושרו ההגבלות בסופי שבוע החל מהשעה 17.00, אין מגבלת מרחק מהבית

ההגבלות ייכנסו לתוקף בכל יום שישי בשעה 17:00 ועד יום ראשון בשעה 05.00. השהייה בים תותר בסוף השבוע הקרוב. ההגבלות שאישרו השרים בסופי השבוע לא חלות על חנויות שמספקות שירותים חיוניים. היכנסו לרשימה המלאה של ההגבלות.
ההגבלות אושרו. הממשלה אישרה הלילה שורת הגבלות חדשות על הציבור. על-פי החלטת הממשלה, בכל יום שישי בשעה 17:00 ועד יום ראשון בשעה 05:00 תיאסר פתיחת חנויות, קניונים, מוזיאונים, בריכות שחייה ואטרקציות תיירותיות. עם זאת, השרים החליטו שלא להגביל את מרחק היציאה מהבתים בסופי השבוע.
אלו ההגבלות שייכנסו לתוקף בשעה 17:00:
  • סגירת חנויות, קניונים, שווקים, מספרות, מכוני יופי, ספריות, גני חיות, פינות חי, מוזיאונים, בריכות ואטרקציות תיירותיות (עד יום א' בשעה 05:00 – ובכל סוף שבוע)
  • איסור על ישיבה במסעדות ובתי אוכל. יתאפשרו איסוף עצמי ומשלוחים
  • סגירת מכוני כושר וסטודיו, למעט לצורך פעילות של ספורטאי תחרותי
  • הגבלת השוהים במסעדות וחדרי האוכל בבתי מלון ל-35% מהתפוסה המרבית המותרת
  • איסור על התקהלויות של יותר מ-10 בני אדם במרחב סגור ויותר מ-20 איש במרחב פתוח, למעט מקומות עבודה ומשפחות גרעיניות.

ההגבלות שאישרו השרים בסופי השבוע לא חלות על חנויות שמספקות שירותים חיוניים – ובהן חנויות למכירת מזון, בתי מרקחת, חנויות למכירת מוצרי היגיינה, חנויות אופטיקה ומעבדות לתיקון מוצרי תקשורת. השרים אישרו עוד כי בריכות השחייה בבתי המלון גם לא ייסגרו בסופי השבוע

בנוסף, הממשלה החליטה לסגור מהשעה 17:00 היום ועד להודעה חדשה את מכוני הכושר וחדרי הסטודיו, וכן לאסור ישיבה במסעדות. השרים החליטו גם לדחות את הצעת ראש המל"ל לסגור את חופי הים מהיום – והשהייה בהם תותר בסוף השבוע הקרוב, אולם החל מסוף השבוע הבא היא תיאסר בין יום שישי ב-17:00 ליום ראשון ב-05:00.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך