מחאת העובדים הסוציאלים הגיעה לאשדוד. חסמו את הכניסה הדרומית

המחאה הארצית הגיעה לאשדוד. העובדות והעובדים הסוציאליים מאשדוד המוחים נגד תנאי העסקתם, יצאו אל הכניסה הדורמית של העיר ומשבשים את התנועה. פקקים במקום.

העובדות והעובדים הסוציאליים מאשדוד יצאו אל הרחובות. המחאה שהופכת  לתופעה, הגיעה גם אל אשדוד. הבוקר, חמישי, הם חסמו את הכניסה הדרומית לעיר ויצרו פקקים. המחאה היא  על קריסת שירותי הרווחה, העומסים, השכר הנמוך והאלימות. כחלק מהמאבק שהכריזו באיגוד העובדות הסוציאליות, כולל ההחלטה להשבית את כלל השירותים.

יו"ר איגוד העובדות והעובדים הסוציאליים עו"ס ענבל חרמוני אמרה בעניין המחאות: "אנחנו מותקפות באלימות ובאכזריות ואין מי שיגן עלינו. אנחנו צריכות לסגור את החודש עם משכורות מבישות ועובדות בעומסים בלתי הגיוניים. אלף משרות של עו"ס עומדות ריקות כי אף אחד לא מעוניין לאייש אותן בשל העומס, מגיפת האלימות והשכר המביש. מערכת שלמה הוזנחה, יובשה וננטשה. השאלטריסטיים האמיתיים יושבים במשרד האוצר. פקידי האוצר רוצים לשבור את השירותים החברתיים ולסגור אותם".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך