התינוקת שנפלה מבניין מאושפזת בטיפול נמרץ איכילוב במצב קשה מונשמת ומורדמת

הארוע התרחש אתמול. על פי כוחות הרפואה שהגיעו למקום היא הובהלה לבית החולים אסותא עם חבלה רב מערכתית קשה. מאסותא היא הועברה לאיכלוב לטיפול נמרץ.
ניידת טיפול נמרץ
צילום: דוברות מד"א

אתמול נפלה תינוקת בת 5 חודשים מבניין באשדוד. היא הובהלה עם דימום מוחי ופגיעה רב מערכתית לבית החולים אסותא ומשם הועברה לבית החולים איכילוב כשהיא מונשמת ומורדמת. בבית החולים איכילוב העבירו אותה מיד לטיפול נמרץ. מבית החולים איכילוב נמסר: "התינוקת מונשמת מורדמת ובמצב קשה".

חובש רפואת חירום אליעזר שטיסל ופראמדיקית מד"א יוליה פיסרבסקי סיפרו אתמול כשהגיעו למקום בו נמצאה התינוקת ליד הבניין:"כשהגענו למקום ראינו תינוקת כבת 5 חודשים בזרועות אישה שרצה לקראתינו, היא הייתה עם חבלה רב מערכתית קשה, עוברי אורח סיפרו לנו כי הפעוטה נפלה מגובה של כ-6 מטרים. הענקנו לתינוקת טיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות וטיפול תרופתי ופינינו אותה במהירות לבית החולים שמצבה מוגדר קשה אך יציב".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך