תינוקת בת 5 חודשים במצב קשה לאחר שנפלה מגובה בבניין באשדוד

חובש רפואת חירום אליעזר שטיסל ופראמדיקית מד"א יוליה פיסרבסקי סיפרו :"כשהגענו למקום ראינו תינוקת כבת 5 חודשים בזרועות אישה שרצה לקראתינו, היא הייתה עם חבלה רב מערכתית קשה, עוברי אורח סיפרו לנו כי הפעוטה נפלה מגובה של כ-6 מטרים".
צילום ארכיון: דניאל תיעוד מבצעי מד"א

אירוע קשה התרחש הערב, שלישי, כשפעוטה בת 5 חודשים נפלה מבניין באשדוד ופונתה במצב קשה ובהכרה מעורפלת, עם פגיעה רב מערכתית לבית החולים אסותא אשדוד.

דוברות מד"א : בשעה 18:03 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על פעוטה שנפלה מגובה בבניין באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח אסותא אשדוד, תינוקת כבת 5 חודשים במצב קשה, בהכרה מעורפלת עם חבלה רב מערכתית .

חובש רפואת חירום אליעזר שטיסל ופראמדיקית מד"א יוליה פיסרבסקי סיפרו :"כשהגענו למקום ראינו תינוקת כבת 5 חודשים בזרועות אישה שרצה לקראתינו, היא הייתה עם חבלה רב מערכתית קשה, עוברי אורח סיפרו לנו כי הפעוטה נפלה מגובה של כ6 מטרים. הענקנו לתינוקת טיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות וטיפול תרופתי ופינינו אותה במהירות לבית החולים שמצבה מוגדר קשה אך יציב".

מהמשטרה נמסר: "תינוקת בת 4 חודשים נפל מקומה שניה של בניין מגורים באשדוד ונפצע באורח קשה. המשטרה החלה בבדיקת נסיבות המקרה. לפני כמחצית השעה התקבל דיווח במוקד המשטרה אודות תינוקת בת 4 חודשים שככל הנראה נפל מחלון דירת מגורים באשדוד.וכתוצאה מכך הוא נפצע באורח קשה (עפ"י גורמי רפואה) ופונה להמשך טיפול רפואי בביה"ח ״אסותא״. שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום. נסיבות האירוע בבדיקה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך