נמל אשדוד רשם הישג מרשים בשינוע מכולות ביוני

163 אלף מכולות פורקו ונטענו בנמל. מנכ"ל נמל אשדוד, שיקו ז'אנה, שלח מכתב הערכה לעובדי התפעול והלוגיסטיקה: "יעילות, מסירות ושיתוף פעולה בין עובדי חטיבות הנמל הוא תנאי הכרחי להצלחה במשימותינו".
עובדי נמל אשדוד מגישים תביעות אישיות נגד הנהלת הנמל
נמל אשדוד.

הישג לנמל אשדוד. בחודש יוני פורקו ונטענו בנמל, כ- 136 אלף מכולות. הנהלת חברת נמל אשדוד ציינה לשבח את חטיבות התפעול והלוגיסטיקה העובדים בקו המים, על שהגיעו להישג יוצא דופן זה. בצילו של משבר הקורונה, נמל אשדוד מהווה עורק חמצן מרכזי לכניסת סחורות וחומרי גלם, ותומך בתפקוד הרציף של המשק הישראלי – הישג משמעותי מתמיד. שיתוף הפעולה בין חטיבות התפעול והלוגיסטיקה, תרם רבות להגעה להישג זה.

מנכ"ל נמל אשדוד, שיקו ז'אנה. (צילום: מאיר אזולאי)

מנכ"ל נמל אשדוד, שיקו ז'אנה, שלח מכתב הערכה לכל אחד מעובדי חטיבות אלו, בו הוא מוקיר את פועלם. ז'אנה הוסיף: " יעילות, מסירות ושיתוף פעולה בין עובדי חטיבות הנמל הוא תנאי הכרחי להצלחה במשימותינו. נמל אשדוד – הנמל של ישראל ימשיך לשאוף לשירות מיטבי ובמיוחד בתקופה מאתגרת זו. אני גאים בעובדות ובעובדי הנמל העומדים באתגרים ומגיעים להישגים מרשימים. הנמל ימשיך בעבודתו המסורה למען המדינה, נמל ישראלי למען כלכלה ישראלית, זה לא רק מוטו, אלא תרבות וערכים שהעובדים מגשימים מידי יום ביומו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך