תיק פלילי נפתח לחולה מאומת שהפר בידוד

בעל לופט בעיר אשר נמצא חיובי לנגיף, הפר את הוראות הבידוד ונפגש עם שוכרים ומבלים בלופט. המשטרה פתחה נגדו תיק פלילי
ניידת משטרה על המדרכה

המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף קורונה בישראל: במסגרת אכיפה ממוקדת בעיר אשדוד,סגרה המשטרה עסק באשדוד בצו סגירה מכוחו של חוק סמכויות מיוחדות להתמודדות עם נגיף הקורונה החדש(צווי סגירה מנהליים)(הוראת שעה),תש"ף 2020

משטרת ישראל ממשיכה כל העת במאבקה לבלימת התפשטות נגיף הקורונה בישראל, מאבק הכולל מגוון פעולות הסברה ואכיפה וזאת למען בריאות הציבור.

בתוך כך, במהלך פעילות יזומה שערכו השוטרים בעסק באשדוד, נמצא כי במקום נערכו מסיבות בניגוד לתקש"ח.יתרה מזאת,בעל העסק -חולה קורונה מאומת ואמור לשהות בבידוד,נפגש עם שוכרי המקום ומבלים נוספים ובכך לא רק שהפר בידוד אלא גם נחשד בעבירה של הפצת מחלה. לאור זאת נסגר העסק בהתאם להוראות החוק החדש למניין הימים המקסימלי הקבוע בחוק-7 ימים.

ממשטרת ישראל נמסר: "המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומם משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך