הזמנת לימוזינה – לאיזה אירועים זה מתאים?

הזמנת לימוזינה מאפשרת לנו להגיע לאירוע בסטייל. הלימוזינה מאפשרת לנו לנסוע למרחקים בצורה נוחה וכיפית, במיוחד עם אנו נוסעים עם עוד אנשים.
צולם ע"י סהר לימוזין

הנסיעה יוצרת מן יוקרתיות, בקיצור – חוויה של פעם בחיים. במאמר שלפניכם, נספר לאיזה אירועים הגעה בלימוזינה מתאימה, מה זה כולל, ומהם 3 הדברים החשובים.

הכל כלול – לימוזינה של פעם בחיים

בעבר הרחוק, ההינו מגיעים לאירוע עם האוטו של המשפחה או של חבר טוב, או לחלופין במונית. לאחריה, ההינו קופצים למסעדה, שותים, ואוכלים כמו שצריך. אבל היום הדברים מתנהלים אחרת, לפחות בלימוזינה. בעלי הלימוזינות רכשו את הרכב במיטב כספם, ויחד עם שלל חידושים ופינוקים כמו: אוכל משובח, שתיה חריפה או מתוקה, מסכי LCD, מרווח גדול לתנועה, מושבים יוקרתיים ולא סטנדרטים, ועוד.

כאשר משכירים לימוזינה "הכל כלול" – השתיה האיכותית, האוכל, ושאר הבונוסים.
אין כמו להתפנק בנסיעה יוקרתית ומשובחת.

לימוזינה לאירועים – מיועדת לכל סוג של אירוע

רוב האנשים חושבים שלימוזינה היא לעשירון העליון, וכתוצאה מכך שוכרים לימוזינה רק לאירועים חגיגיים וגדולים. אולי בשנות ה- 2000 הנתון הזה היה מתקבל בברכה, כיום הדבר שונה. בעבר, השכרת לימוזינות היו במחירים של אלפי שקלים ובמצבים שונים – גם יותר. כיום, ניתן להשיג לימוזינה יוקרתית גם במחיר של 1,800 ₪. עקב הנתון המשמח הזה, ניתן להזכיר לימוזינה לשלל אירועים – קטנים וגדולים. לדוגמא: ניתן להשכיר את הלימוזינה לחתונה, לימי ההולדת, לחינה, הצעות נישואין מרהיבות, נשפי סיום, ועוד ועוד.

בקיצור, אם אתם חוגגים חתונה או בר מצווה, לימוזינה יכול להיות פתרון מושלם עבורכם. הלימוזינה תכניס את האווירה יוקרתית לאירוע, ושאר הסובבים יקבלו הפתעה מיוחדת.

איך בוחרים לימוזינה – 3 דברים חשובים

כמו בחירת בעל מקצוע לשיפוץ הבית, בחירת לימוזינה צריכה להיעשות עם המון מחשבה. חשוב לא לוותר גם אם הבחירה עשויה לקחת זמן. לא מעט מקרים מגלים לנו שחווית הלימוזינה תלויה בהרבה גורמים. לפניכם 5 דברים חשובים שכדאי לשים עליהם דגש:

  1. התקציב – אחת ההתלבטויות המכריעות ביותר הוא בוודאי התקציב. עוד לפני הבחירה, רצוי לבחון שני דברים חשובים הקשורים לתקציב: הראשון, כמה אנחנו יכולים להשקיע ברמה המינימלית? וכמה נוכל לחרוג מהתקציב? אנו ממליצים על תקציב שנע בין 2,000-2,500 לאירוע יחסית בינוני.
  2. הבונוסים והפינוקים – כמו בכל דבר, גם כאן יש דברים נוספים. אנו בוודאי מדברים על הפינוקים אשר מגיעים עם הלימוזינה, כאלה שפירטנו קודם! כמו: האוכל והשתיה. ישנם לימוזינות אשר מביאים פנימה דברים מעבר, למשל – מערכת קריוקי איכותית, תאורת לד שמכניסה אותנו לאווירה, חלונות שחורים, ועוד! אל תוותרו על הפינוקים הקטנים ביותר הם פשוט חלק מהחוויה.
  3. נהג הלימוזינה – דבר חשוב ביותר בעת בחירה הלימוזינה הוא בוודאי – הנהג. אווירה רומנטית \ או אווירה של חפלה תלויה רבות בזרימה עם הנהג. רצוי לבחור נהג ממוצע מזרחי שידע גם לפנק, וגם שלא יבאס יותר מידי. נתקלנו בלא מעט נהגים רציניים אשר ביאסו את האווירה ולא זרמו. למשל: אם נרצה משהו די לא שגרתי כמו לרדת באיזה פינה, נהגים מסוימים לרוב לא יסכימו.

לסיכום

לסיכום, הזמנת לימוזינה יכולה להיות אטרקציה די טובה בכל אירוע. בחנו היטב את התנאים והדברים שפירטנו, וכמובן בחנו את הטיפים, ובחרו בלימוזינה שתשרת את מטרתכם. מקווים שעזרנו במעט, כל השאר תלוי אך ורק בכם.

כותב המאמר הוא בעל חברת סהר לימוזין אשר מספקת שירותי לימוזינות לכל סוגי האירועים לעוד פרטים היכנסו לאתר החברה https://slimo.co.il/

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך