יהלומים צבעוניים בטבעות אירוסין הטרנד החם של הקיץ

יש משפט שאומר שיהלומים הם חבריה הטובים ביותר של האישה ורוב הנשים למעשה מקבלות את היהלום הראשון שלהן בטבעת האירוסין. רוב הנשים גם לרוב מכירות רק את סגנון היהלומים השקופים

אך לאבן היהלום יש סקלת צבעים נוספת הכוללת מגוון צבעים של יהלומים צבעוניים. יש נשים שמתבלבלות וחושבות כי היהלומים הצבעוניים הם למעשה אבני חן, אך חשוב לדעת שזו קטגוריה נפרדת. אכן יש אבני חן צבעוניות ויש גם יהלומים צבעוניים שבשנים האחרונות הפכו להיות פופולאריים מאוד מאוד בטבעות אירוסין. במאמר זה נדבר על תהליך ההיווצרות של יהלומים צבעוניים, סוגים שונים של צבעי יהלום והטרנדים החמים של טבעות אירוסין עם יהלומים צבעוניים בקיץ הזה.

תהליך ההיווצרות של יהלומים צבעוניים בטבע

יהלומים צבעוניים נקראים גם פנסי קולור. אלו יהלומים יקרים מאוד בשל נדירותם בטבע הנובעת מתהליך היווצרותם. באופן כללי היהלומים הצבעוניים מתחילים את התהליך בדיוק כמו כל יהלום שקוף, אך הצבע שהם מקבלים מגיע בצורות שונות בבטן האדמה. לכל צבע יהלום יש את הדרך שבו הוא מקבל את צבעו. יש יהלומים צבעוניים אשר מקבלים את צבעם באמצעות חומרים אשר חודרים את שרשרת הפחמניים. כך לדוגמא, היהלום הצהוב הוא למעשה תוצאה של חדירת חנקן לתוך שרשרת הפחמניים והיהלום הכחול הוא תוצאה של חדירת חומר בשם בורון. יהלומים בצבעים אחרים כמו לדוגמא היהלום הוורוד או היהלום הירוק, נוצרים בדרכים אחרות לגמרי. הצבע הוורוד של היהלום נוצר בעקבות לחצים חזקים מאוד בבטן האדמה אשר משנים מעט את הסדר של הפחמניים והיהלום הירוק הוא תהליך היווצרות של מיליוני שנים באמצעות קרינה רדיו אקטיבית בבטן האדמה.

צבעים שונים של יהלומים צבעוניים

כמו שאתם מבינים יהלומים צבעוניים יש בכל מיני צבעים והם נדירים מאוד ויקרים בדרך כלל. כמו כן, ככל שצבעם חזק יותר, כך עלותם תהיה גבוהה יותר. יהלומים צבעוניים מפורסמים הם היהלומים השחורים, הכחולים, הצהובים, הירוקים והורודים. מתוך צבעים אלו היהלומים הורודים והירוקים הם יותר נדירים ולכן נשים רבות כיום חושקות בהם בטבעות אירוסין

הטרנדים החמים של הקיץ בטבעות אירוסין עם יהלומים צבעוניים

טבעת אירוסין פפסי מבית דיאמור

טבעת ארוסין בסגנון קלאסי, משובצת יהלום שחור עגול במבנה של ארבע זרועות עליהן הוא משובץ. טבעת זו היא טבעת בסגנון טבעות אירוסין עדינות המתאימה לכל מי שמעדיפה עיצוב פשוט, היהלום השחור שמשובץ בה הוא יהלום מיוחד מאוד בשל גוון הצבע אשר שונה מהיהלום השקוף. יהלום שקוף מחזיר אור לעומת היהלום השחור אשר בולע את גווני הצבע ולכן צבעו אטום.

טבעת אירוסין בלנקה מבית דיאמור

מדובר בטבעת אירוסין יפיפייה בסגנון טבעות אירוסין היילו המשלבת בתוכה יהלום צהוב מרובע מלא בצבע. סביב היהלום ולצידי הטבעת משובצים יהלומים קטנים וצפופים. הצבע הצהוב בטבעת בולט מאוד והיהלומים השקופים מסביבו נותנים לו קונטרסט יפה וזוהר.

טבעת אירוסין נאוה מבית דיאמור

טבעת אירוסין נאוה היא טבעת עם יהלום צבעוני עגול, מרשים וגדול. זו טבעת המשלבת סגנון טבעות אירוסין קלאסיות יחד עם הילת יהלומים סביב היהלום המאופיינת בטבעות אירוסין היילו. היהלום הצבעוני בטבעת זו הוא בגוון כחול שקוף מרהיב ביופיו וגודלו הופך את הצבעוניות להיות מרכזית. מי שמחפשת טבעת אירוסין שהצבע בה בולט ומרשים, זו בהחלט טבעת שתעשה את העבודה.

טבעת אירוסין מורסי מבית דיאמור

טבעת אירוסין מורסי היא השילוב המושלם בין יהלום שקוף מרכזי לשתי אבני צד גדולות וצבעוניות. מדובר בטבעת בסגנון וינטאג', מדהימה ביופיה. טבעת זו משלבת שתי אבני ספיר בצבע כחול עמוק בצורת חיתוך עלה. הכחול העמוק באבנים אלו הוא מה שהופך את הטבעת למיוחדת במינה. חשוב לציין שאומנם מדובר באבני ספיר, אך יש גם יהלומים כחולים באותו גוון עמוק.

טבעת אירוסין סוול מבית דיאמור

זהו סגנון של טבעת אירוסין שמככבת כבר כמה שנים כחלק מהטרנדים הבולטים של מעצבי טבעות האירוסין. הסיבה לכך היא שמדובר על טבעת אירוסין שדומה מאוד לטבעת של הנסיכה דיאנה. הטבעת משלבת אבן ספיר בגוון כחול עמוק, בחיתוך אובלי ומסביבה יהלומים עגולים שקופים. זו טבעת מרשימה מאוד בסגנון וינטאג' מלכותי המתאימה למי שאוהבת עיצובים עם סגנון של פעם.

כל טבעות האירוסין שהוצגו במאמר זה הם מבית דיאמור וניתן לראות אותן ועוד מגוון רחב באתר בכתובת: https://www.diamor.co.il/

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך