מופעי פרידה

קבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד שירדה לליגה השניה, נפרדת מליגת העל. אשדוד רוצה לנצח משחק אחד לפחות עד לתום העונה, אבל נוצחה גם הפעם 99:97 על ידי נס ציונה. אשדוד הייתה רחוקה מרחק סל אחד מניצחון.
סטול מנסה. (צילום: לירון מולדובן)

מכבי אשדוד ירדה לליגה, אבל במשחקים שנותרו לה, היא רוצה לעשות הכי טוב שאפשר ולנצח לפחות משחק אחד. בשישי אשדוד כמעט עשתה את זה מול נס ציונה בחוץ, אבל ירדה מנוצחת 99:97. עכשיו היא תנסה לנצח לפחות במשחק אחר "במופעי הפרידה" שלה מליגת העל.

אשדוד הייתה רחוקה זריקה אחת מניצחון ראשון בבית התחתון, אבל בפעם הרביעית ברציפות איבדה יתרון ברבע הרביעי וחזרה הביתה מאוכזבת. פול סטול היה בשיאו עם 32 נקודות, 7 מ-12 לשלוש ושבעה אסיסטים, זאק קאת'ברטסון הוסיף 17 אבל החטיא שלשה בשניות הסיום. "הדולפינים" קלעו 13 שלשות ב-44% והשיגו יתרון בריבאונד בזכות ההרכבים הגבוהים שלהם, אבל בהתקפות האחרונות התקשו מאוד ללא סטול שיצא בחמש עבירות, אחרי שקלע מחצית מנקודותיהם (13 מ-26) ברבע הרביעי.

נס ציונה פתחה טוב וכבר הובילה ב-13 הפרש במחצית הראשונה, איבדה את כל היתרון ומצאה את עצמה בפיגור דווקא בדקות הסיום אבל התעוררה בזמן ויצאה מסיטואציה לא קלה. כוכב המשחק היה ג'יי.פי טוקוטו עם הטריפל-דאבל הראשון בתולדות המועדון במסגרת הליגה הבכירה: 18 נקודות, 15 ריבאונדים ו-11 אסיסטים. פרט אליו, עוד חמישה כתומים קלעו בספרות כפולות, כאשר בראש הרשימה עומדים קמרון אוליבר ולינדל וויגינטון עם 20 כל אחד ומהלכים חשובים ברגעי ההכרעה.

קלעו למכבי אשדוד: סטול 32 (13 ברבע הרביעי, 7-12 לשלוש, 5-6 מהקו, 7 אסיסטים, 4 איבודים), קאת'ברטסון 17 (7-10 מהשדה, 8 ריבאונדים), קולמן 10 (5-13 מהשדה), צ'וברביץ' (3-12 מהשדה, 13 ריבאונדים) ובן משה (4-10 מהשדה) 9 כ"א, עבו 8 (5 אסיסטים), הולדר 7 (3-14 מהשדה, 6 ריבאונדים), לוינסון 3, גולדנברג 2. כן שותף: דראפיץ'.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך