נמצא ללא רוח חיים האדם שכוחות ההצלה חיפשו בחוף לידו

מליל אמש חיפשו כוחות הצלה המתוגברים אדם שנכנס עם שני חבריו לחוף לידו, ונעלם. היום, בשבת בצהרים, הוא נמצא ללא רוח חיים באזור תחנת לידו.
החפ"ק שהוקם. (צילום: דוברות המשטרה)

בשורה מצערת הגיעה היום, שבת בצהרים מחוף לידו. החיפושים אחר האדם שטבע הסתיימו במציאת גופתו, באזור החוף.

כזכור כוחות הצלה שהורכבו ממצילים, כוחות משטרה, כולל ימיים 2 ספינות שיטור ימי, ספינת חיל הים ומסוק , חיפשו אמש, שישי, במשך שעות רבות, אחר אדם שנכנס עם שני חברים נוספים לחוף לידו וטבע.

על פי גורמי העירייה השלושה ככל הנראה תושבי מולדובה, נכנסו למים במקום אסור לרחצה, המסומן בסרט סימון ולאחר ששירותי הרחצה הסתיימו והחלו לטבוע. שניים מהם בפעולה הירואית של המצילים ניצלו, אחד מהם טרם נמצא ועדיין מחפשים אותו. הבוקר נמשכו החיפושים אחר הנעדר כבן 30. עיריית אשדוד הקימה חפ"ק אחוד המשלב את כלל גורמי הביטחון אשר לוקחים חלק בחיפושים .

כעת כאמור החיפושים הסתיימו בהודעה הקשה כי הטובע אותו חיפשו נמצא ללא רוח חיים באזור תחנת לידו. הטובע אותר ע"י מציל בחוף לידו בעומק הים. הוצא לחוף על ידו באופנוע הים. מהמשטרה נמסר: "בהמשך לחיפושים הנרחבים שערכה משטרת ישראל מאתמול בערב, אותרה לפני זמן קצר גופתו של הגבר שנסחף לים וטבע באשדוד".

דובר מד"א, זכי הלר: “בשעה 12:04 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על גבר שטבע ונמשה מהים מחוסר הכרה סמוך לחוף לידו באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א, קובעים את מותו של גבר כבן 30”.

פאראמדיק מד"א איגור ארטל סיפר:"כשהגענו לחוף, סימנו לנו להגיע סמוך לסוכת המציל, סיפרו לנו , שהמציל הבחין בגבר צף במים מחוסר הכרה, במרחק של עשרות מטרים מהחוף ומשה אותו לחוף בעזרת אופנוע ים, ראינו גבר כבן 30 מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות , הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך