אטרקציות ואתרים בדובאי

המגדל מגיע לגובה של 828 מטרים והוא בעצם המגדל הגבוה בעולם שבתוכו 163 קומות. המגדל מהווה את אחת מהאטרקציות המובילות בעולם כיום. בכניסה למגדל בשעות הערב
pixabay

בורג' חליפה

המגדל מגיע לגובה של 828 מטרים והוא בעצם המגדל הגבוה בעולם שבתוכו 163 קומות. המגדל מהווה את אחת מהאטרקציות המובילות בעולם כיום. בכניסה למגדל בשעות הערב מתקיים מופע מים מרהיב. בשביל המוביל למעליות ניתן ליהנות מצפייה בתמונות המתארות את שלבי הבנייה.

במגדל מרכז מבקרים הכולל נקודות תצפית בקומות ה-124 ו-125, כשבקומה 125 ניתן לצלם תמונות נוף בקלות יתרה למול העובדה שהחלונות באותה קומה מגנות מפני קרני השמש.

בורג' אל ערב

האי המלאכותי מרוחק 280 מטרים מהחוף ומחובר ליבשה באמצעות גשר. באי המלאכותי מלון מרשים ויוקרתי בעל חזית מעוגלת בצורת מפרש "דאו" בו נעשה שימוש בסירות בדואיות. פירוש שם האי – בורג' אל ערב הוא "מבצר הערבים".

עשירים מכל קצוות העולם מגיעים להתארח במלון בו ניתן ליהנות מסוויטות מהודרות, מבחר של מסעדות, בריכות שחייה, חופים מפנקים ומכוני ספא. בצד השני של המבנה בגובה של 200 מטרים נמצאת מסעדת "אל מונתהא". ההגעה למסעדה נעשית באמצעות מעלית פנורמית עם תצפית על העיר דובאי.

כפר גלובלי

הכפר הגלובלי בדובאי הינו שוק רחב המאגד בתוכו מוצרים ומטעמים ממגוון רחב של מדינות בעולם. המבקרים במקום יוכלו ליהנות מהווי תרבותן של מדינות רבות לא רק מבחינה קולינרית אלא גם במופעי ריקוד, עבודות מעשי אמנים מכל העולם, בדרני רחוב ועוד.

מזרקות דובאי

המזרקות נמצאות בסמוך למגדל בורג' חליפה ולקניון דובאי. מומלץ להגיע למקום בשעות הערב כשבמקום מתרחש מופע אורות מרהיב משולב באפקטים ומוזיקה. בסמוך למזרקות תוכלו ליהנות מאוכל מקומי ושלל מסעדות.

קניון דובאי

קניון דובאי נחשב כיום לאחד ממוקדי הקניות המובילים בעולם. בקניון כ-1,200 חנויות ו-150 מסעדות. לצד חוויית הקניות ניתן ליהנות מ-22 אולמות קולנוע, ממרחב שמשחזר במדויק את רחוב ריג'נט בלונדון, החלקה על הקרח, אקווריום המכיל יותר מ-30 אלף סוגי דגים, פארק שעשועים ומפל מים מלאכותי.

ערוץ נחל דובאי

ערוץ נחל דובאי יחבר אתכם להיסטוריה של העיר. ההגעה ליעד מומלצת בשעות הערב תוך הנאה משיט במקום באמצעות סירת דאו – סירה בדואית ששישה בעבר ככלי תחבורה וסחר. כיום, הפכו סירות הדאו למסעדות שטות בעלות שני מפלסים. ישיבה במפלס העליון היא באוויר הפתוח כשהחלק התחתון סגור וממוזג. השיט בערוץ הנחל יביא אתכם לגלות את המראות ההיסטוריים והחדשים של העיר דובאי.

כתבה בשיתוף אתר Citron פורטל ייעודי לקהל הצרפתי בארץ.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך