טיפים להשקעה בנדל"ן בארה"ב

שוק הנדל"ן האמריקאי היה ועודנו שוק רווי הזדמנויות עבור משקיעים ישראלים ואחרים. שוק שחשוב בכל תקופת זמן לסמן את ההזדמנויות הבולטות בו.
pixabay.

השקעה בשוק מולטיפמילי

שוק המולטיפמילי הפך בשנים האחרונות בארה"ב לאחת מנישות ההשקעה הצומחות. מדובר על נכסים המכילים מספר דירות, בין אם מדובר על בניין בודד ובין אם במספר בניינים במסגרת מתחם נדל"ני.

רבים מהפרויקטים של נדל"ן ארה"ב מתבצעים תחת פלח שוק זה. ב-2016 חלה עליה של 2% במספר יחידות דיור במבנים מאותו סוג – סך הכל 315 אלף מבנים בכל ארה"ב. מדובר על עלייה לה יש צפי בשנים הקרובות.

ההשקעה בשוק המולטיפמילי מקבלת תמיכה ממספר גורמים. גורם משמעותי הוא עליית מחירי הדיור בערים הגדולות של ארה"ב. עלייה זו הופכת את רכישת הדירה ליעד בלתי אפשרי עבור צעירים בארה"ב. אלו מעדיפים לגור בשכירות, כשמגורי המולטיפמילי מציעים דירות חדישות, מאובזרות ומתוחזקות היטב במסגרת ניהול מרכזי.

השקעה במעונות סטודנטים

מעונות הסטודנטים בארה"ב מהווים נדל"ן מבוקש ונהנים לרוב מתפוסה מלאה. ב-2015 היה שיעור התפוסה בממוצע במעונות הסטודנטים בארה"ב כ-95.8% – גידול של 1.8% לעומת 2014. הביקוש למעונות עולה גם למול העובדה שמספר הסטודנטים במדינה הולך וגובר וצפוי להגיע ב-2025 לכדי 19.8 מיליון סטודנטים.

הסטודנטים נהנים מפתרונות מגורים רחבים ונעימים ביותר וזאת לעומת שנים קודמות בהן נאלצו להסתפק ממגורים בחלל מצומצם של מיטה, ארון קטן ושולחן כתיבה וזאת במסגרת מגורים משותפים עם סטודנטים נוספים. כיום, מגמת הבנייה עבור סטודנטים מאפשרת לאותם צעירים ליהנות ממעונות רחבים ומאובזרים יותר, תוך הנאה מחדרי כושר צמודים, בריכות פרטיות, מתחם חנויות ועוד, כשכר הדירה הנמוך של עד 800 דולרים קורץ לרבים.

שוק הנדל"ן של טקסס

שילוב של מספר גורמים הביאו לצמיחה משמעותית בשוק הנדל"ן של מדינת טקסס. כיום מתגוררים במדינה כ-28 מיליון תושבים – כ-8.5% מכלל אוכלוסיית ארה"ב. הנתונים מצביעים שמ-2007 קיימת הגירה חיובית למדינה. יש להוסיף את הוריקן "הארווי" שכילה חלקים נרחבים ביוסטון, שהביא מתוך אותה טרגדיה ביקוש רחב לבתים חדשים וזרימה של כסף לאזורים בעיר שנפגעו ובכך להביא לתהליכים שהטיבו עם הנדל"ן במדינה כולה.

טקסס עצמה מהווה מדינה שכלכלתה מוסיפה להתחזק עם השנים, כשבה נוספו כשני מיליון מקומות עבודה בעשר השנים האחרונות. טקסס כיום נחשבת לבעלת כוח העבודה השני בארה"ב. במחצית הראשונה של שנת 2017 נמכרו במדינה יותר מ-165 אלף דירות – עלייה של יותר מ-5% לעומת 2016.

 

כתבה בשיתוף אתר איזי נדלן להשקעות מניבות בחו"ל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך