יו"ר מכבי אשדוד לחברי ההנהלה: "יש לצעוד לעונה טובה ומוצלחת שתעלה אותנו לליגה הראשונה"

ארמונד אסולין היו"ר, אמר את הדברים בהודעה אישית לחברי ההנהלה יום לאחר הירידה הרשמית ביום ראשון. אסולין כתב עוד: "היה לי הכי קל למסור את המפתחות וללכת הביתה וכך התכוונתי לעשות אלמלא בקשתו של ראש העיר להמשיך בתפקיד".
היו"ר אסולין
היו"ר אסולין.

מכתב אישי של יו"ר מכבי אשדוד, קבוצת הכדורסל שירדה לליגה הלאומית ביום ראשון, לחברי ההנהלה שלו, הגיע לידי 'אשדוד אונליין'. היו"ר אסולין מעביר מסר חיובי עם שורה תחתונה – בעונה הבאה נעשה הכל לחזור. עוד מפרט היו"ר אסולין את מה שקרה, ומה שעתיד לקרות לשיטתו. כך כתב אסולין:

"בוקר טוב חברים
בוקר עצוב וקשה אם כי גם בוקר צפוי וידוע מבחינת התוצאה עד לסיום המשחק אתמול עוד קיווינו לנס כל שהוא, בעיקר נס קורונה שישאיר אותנו ליגה.
ההפסד אתמול חתם את התקווה והדרך סלולה לליגה השנייה. הטיב לתאר את המצב עיתון הארץ מהיום ובו הוא כותב כי מכבי אשדוד היא הקבוצה היחידה בעולם שירדה ליגה בזמן הקורונה. זה מסביר את טיב ההחלטת המנהלת בנושא היורדות. באופן אישי היה לי הכי קל למסור את המפתחות וללכת הביתה וכך התכוונתי לעשות אלמלא בקשתו של ראש העיר להמשיך בתפקיד, ובהחלטתו נתן להנהלה בכלל ולי בפרט תמיכה עצומה  אסור לשכוח כי היו למועדון עשר שנים יפות של אתגר, עבודה קשה והישגים יפים שהביאו כבוד וגאווה למועדון, לאוהדי הקבוצה ולעיר כולה. היו סיבות רבות שהובילו למצב בו אנחנו יורדים ליגה. חלקן מוצדקות וחלקן סיבות שאינן תלויות בנו. אבל במבחן תוצאת האחריות היא שלנו כהנהלה ושלי כעומד בראשה ואין לנו על מי להלין".

צוף בן משה לאחר הירידה ביום ראשון. (צילום: לירון מולדובן)

אסולין המשיך: "אנחנו יכולים לבכות על המצב העצוב או לאסוף את עצמנו וליצור לימונדה מלימון. אנחנו בוחרים באפשרות השניה ואני בטוח שכל ההנהלה תתגייס כדי להחזיר את הקבוצה לליגת על. כשלב ראשון ומיידי, אנחנו בעיצומם של בדיקות בנושא עמדת המאמן. כל האופציות פתוחות אם כי הם לא רבות. אני מקווה שנצליח לגייס מאמן ראוי שיתן את הסיכויים הטובים ביותר לעלות ליגה. חברים יקרים. עם כל הקושי יש לזקוף ראש להפשיל שרוולים ולצעוד לעונה טובה ומוצלחת שתעלה אותנו לליגה הראשונה בעזרת השם. למרות היום העצוב אנחנו חייבים תודה ענקית לראש העיר שלנו על תמיכתו ללא סייג ואלמלא תמיכתו הקבוצה הייתה נעלמת מזה זמן רב. אני בטוח שגם בעתיד ראש בעיר ימשיך בתמיכתו הגורפת עד לעליה לליגת על  אנחנו חייבים תודה גם למנכ"ל רשות הספורט, יורם אסרף, על תמיכתו בקבוצה וברגעיה הקשים. תודה יורם. תם ונשלם. לנצחונות שבדרך".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך