מועדון ספורט אשדוד נלחם בקורונה

מועדון ספורט אשדוד החל השבוע בקמפיין רשת בתקווה לגרום לאוהדים ולאזרחים כולם להישמע להנחיות, לנסות למנוע את ההתפרצות. מהמועדון נמסר: " בתקווה שנצליח לפתוח את העונה הבאה יחד במגרשים".

הקורונה לא מבדילה בין מגזר למגזר ובין ענפי המשק השונים. קבוצת מועדון ספורט החליטה להלחם בהתפרצות הגדולה והחליטה לאמץ את הקמפיין של משרד הבריאות "רק ביחד נעצור את שרשרת ההדבקה". במועדון החלו השבוע בקמפיין רשת המיוחד לאוהדי הקבוצה ולאוהדי הכדורגל בכלל, בתקווה לגרום להם להישמע להנחיות, לנסות למנוע את ההתפרצות.

מהמועדון נמסר: "בכדי שהעונה הבאה תפתח עם הקהל במגרשים, אנו מזמינים את קבוצות ליגת העל גם לקחת חלק ולנסות לעצור את שרשרת בהדבקה. מוזמנים לעקוב ברשתות החברתיות אחר הקמפיין:

"אוהדים יקרים, את העונה הבאה אנחנו רוצים לפתוח יחד איתכם… אז מה עושים? שומרים על ההנחיות! ראינו כמה קשה המציאות שלנו ושלכם בלי כדורגל, הרגשנו כמה אתם חסרים ביציעים בזמן שאנחנו על הדשא, אנחנו לא רוצים עוד! המחוייבות שלנו ושלכם,יחד, לעצור את שרשרת ההדבקה!
אז כדי שנוכל לחזור, לפתוח עונה, לשמוח ולחגוג יחד, אנא הקפידו לשמור על ההנחיות:

• חייבים לחבוש מסכה
• לשמור על מרחק של 2 מטרים
• להקפיד על היגיינה
• להימנע מהתקהלות
זכרו שרק ביחד נעצור את שרשרת ההדבקה

למעוניינים לעקוב ברשתות החברתיות אחר הקמפיין:

עמוד הפייסבוק של המועדון-
https://www.facebook.com/429785180470200/posts/3180996812015676/?sfnsn=mo

חשבון האינסטגרם שלנו-
https://instagram.com/fcashdod_official?igshid=1om6gzpdpgzvz

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך