הורים לשלושה ילדים מאשדוד שנדבקו בקורונה מתחננים לעבור למלונית כבר מעל שבוע

הילדים נדבקו באחד מבתי הספר באשדוד. המדובר במשפחה בת 7 נפשות, מתוכם 5 ילדים ורק שלושה נדבקו. בהתחלה אישרו להם לעבור למלונית, אח"כ רק לילדים עם אחד ההורים ובינתיים הם בבית עלולים להדביק אחד את השני. אבי המשפחה ר: "כל הזמן אומרים בחיוך, מחר מחר, אבל כלום לא קורה.הילדים סגורים רוב הזמן בחדר ובסוף כולם יידבקו".

משפחה שגרה ברובע י"א שלושה מבין 5 ילדיה נדבקו בקורונה, מתחננת כבר מיום ראשון שעבר שיכניסו אותם ל'מלונית קורונה', אבל בינתיים הם נשארים סגורים בבית והכי חשוב, המשפחה כולה עלולה להידבק.

לפני יותר משבוע גילו ההורים כי שלושה מילדיהם בני 7, 9 ו-10, אשר לומדים באחד מבתי הספר היסודיים באשדוד, הם גם בין הילדים שנדבקו בעקבות מורה חולה מאומתת. הם מיד נכנסו להסגר וביקשו לעבור למלונית. בתחילה הודיעו להם מקופת החולים שלהם כי מאושר להם, אבל אז חזרו אליהן למחרת והודיעו כי על פי הנחיות פיקוד העורף רק כשמעל 50 אחוזים חולים בקורונה במשפחה, מכניסים למלונית, וכאן זה לא המצב. האב ר' לחץ, התקשר גם לעירייה ולמי שיכול היה, וקיבל מענה עם המון כוונות טובות לדבריו, אבל אישור למלונית לא קיבל.

לאחר שלא הפסיק ללחוץ, קיבל ר' הודעה כי לפנים משורת הדין, אם המשפחה תפוצל, ואחד ההורים ילך עם 3 הילדים שנדבקו ,למלונית ברמת הגולן, הם יקבלו אישור לכך. המשפחה החליטה בלית ברירה להתפצל. אבל מאז הם עדיין מחכים ועדיין אין כלום.

ר' אבי המשפחה: "הסכמנו לפצל את המשפחה. אני אלך עם הילדים שנדבקו למלונית, שם החולים מנהלים אורח חיים רגיל. כרגע הם סגורים בחדר כמה שאפשר. הם גם זקוקים לזה נפשית. בנוסף, בבית, הילדים האחרים יכולים להידבק. אנחנו מוכנים לכל דבר, כולל לפצל את המשפחה לפי בקשתם. אבל כלום לא קורה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך