העירייה מעדכנת: עשרות חולי קורונה פונו מהעיר למלוניות

בעיריית אשדוד רואים בפינוי הנדבקים למלוניות ערך עליון בעצירת שרשרת ההדבקה, עד כה פונו 86 נדבקים והפינוי ממשיך כל העת
מחלקת הקורונה בבית החולים אסותא. למצולמים אין קשר לכתבה. (צילום: בית החולים אסותא אשדוד)

עיריית אשדוד בשיתוף פיקוד העורף והמנהיגות הקהילתית מובילים את המאבק בהתפשטות נגיף הקורונה – עשרות חולי קורונה תושבי אשדוד מועברים למלוניות החלמה.

אתמול וןנו 41 נדבקים למלוניות, והבוקר נמצאים 28 – ברשימת המתנה מאושרת – שיפונו היום. כאשר סה"כ עד עכשיו פונו 86.

עיריית אשדוד פיתחה מודל יחודי לפיו יחד עם קציני וחיילי פיקוד העורף, ונציגי כל אחת מהקהילות הרלוונטיות מרכזים מאמץ החל משבוע שעבר יום חמישי במאבק בהתפשטות נגיף הקורונה ובשמירה על בריאות תושבי העיר אשדוד.

מתוך הרצון למנוע עליה בשיעורי התחלואה בעיר, הוקמו צוותים בעירייה שעיקר תפקידם לפעול יחד עם נציגי הקהילות השונות בשכנוע חולים מאומתים לעבור למלוניות החלמה ובידוד, בהם יוכלו לשהות בחדרים מרווחים עם טיפול רפואי צמוד. מודל זה של שיתוף פעולה הדוק עם כל המגזרים צפוי להוכיח את עצמו.

המאמצים ימשכו במטרה לסייע ככל שניתן למשפחות ולתת להם מענה מלא מחד ולקטוע את שרשראות ההדבקה מאידך. ד"ר לסרי ראש העיר חוזר ומדגיש בכל הערכות מצב, שנושא פינוי חולים נמצא בעדיפות הגבוהה ביותר בתוך סדר הפעולות של הרשות בהתמודדות מול התפשטות הנגיף.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך