עו"ד מרק גלר: "צריך הרבה יותר מקורונה בכדי שמחירי הנדל"ן ירדו"

עו"ד מרק גלר נחשב לאחד המומחים בארץ בכל הקשור לקידום של פרויקטים נדלניים תחת הכובע של התחדשות עירונית (פינוי-בינוי ותמ"א 38) , כזכור, במשאל שהתקיים לא מכבר ברשתות החברתיות בהשתתפות אלפי מצביעים, משרדם של עו"ד מרק גלר ועו"ד אביב נחמיאס (איתם עובדים עורכי דין נחשבים נוספים), זכה להיכלל בצמרת המשרדים הפועלים סביב התחדשות עירונית, עו"ד גלר בטוח שמחירי הנדל"ן לא יפגעו בגלל משבר הקורונה: "כבר לאחר הגל הראשון נרשמו ביקושים משמעותיים בפרויקטים של התחדשות עירונית, צריך הרבה יותר מקורונה שהמצב ישתנה בשנים הקרובות"
בניין גבוה

"אומנם הורגשו שינויים בביקושים בעקבות הגל הראשון של הקורונה, אבל מהר מאוד התמונה חזרה לקדמותה. מי שהיסס ולא מיהר להשלים עסקאות, גילה לצערו שהדירה כבר נמכרה והוא נותר מחוץ למשחק. כדי שמחירי הנדל"ן ירדו בארץ צריך משהו יותר גדול מהקורונה" כך אומר עו"ד מרק גלר מאשדוד, שביסס את מעמדו כאחד מעורכי הדין המובילים בארץ בכל הקשור לפרויקטים של התחדשות עירונית (פינוי-בינוי ותמ"א 38).

כזכור, משרד עורכי הדין גלר & נחמיאס מאשדוד, הממוקם במגדלי הקיי-טאוורס, נבחר לא מכבר כאחד המשרדים המצטיינים בארץ בהתחדשות עירונית. מדובר במשאל שהתקיים ברשתות החברתיות בהשתתפות אלפי מצביעים, ובסיומו נבחרו משרדי עורכי הדין בולטים בארץ במגוון קטגוריות. משרדם של עו"ד מרק גלר ועו"ד אביב נחמיאס עוסק בעיקר בתחום ההתחדשות העירונית, דיני המקרקעין ודיני חברות, ומציע שירות משפטי איכותי מקצועי וממוקד, המבוסס על הידע והניסיון המשפטי של צוות המשרד. צוות המשרד כולל עורכי-הדין מיומנים ומנוסים, אשר מספקים מענה לכל צרכי לקוחות המשרד בתחומים אזרחיים, מסחריים ופיננסיים.

עו"ד מרק גלר

עו"ד גלר התייחס להישג המקצועי של משרדו: "לא הכרתי את המשאל הזה עד שעדכנתם אותי, וזה החלט מרגש. אני כלל לא מופתע כי משרדנו מבטיח מצוינות, מסירות ומקצועיות. צרכי הלקוח עומדים לנגד עינינו בכל עת עם עצה משפטית אחראית רב-תחומית ללא פשרות ופתרונות יצירתיים לבעיות משפטיות מורכבות. לטובת לקוחותינו עומד הכוח המשולב של תחומי ההתמחות הייחודיים לכל אחד מהשותפים תוך שיתוף בידע ובניסיון, למען הלקוח ולפתרון מכלול צרכיו המשפטיים. משרדנו מספק מגוון נרחב של שירותים בצורה היעילה ביותר, תוך עמידה בלוחות זמנים".

עו"ד גלר התייחס גם להחלטות חשובות ביותר שהתקבלו סביב ענף הנדל"ן בארץ, שאמורות לשחרר חסמים שעלו לאור צמצום כוח אדם ברשויות המקומיות ובוועדות התכנון והבנייה: "צריך להסיר את הכובע בפני מינהל התכנון ומשרד המשפטים שעבדו סביב השעון לגבש נוסח מוסכם לתקנות חירום לענף הבנייה, שמבקשות לתקן מגבלות הנוגעות ללוחות זמנים הקבועות בחוק התכנון והבנייה ולייצר שורה של הקלות בקבלת טופס 4 (תעודת גמר), מתוך מטרה ברורה שלא לעכב מסירה והתקדמות של פרויקטים. למרות שענף הבנייה הוגדר כבר בשלב הראשון של משבר הקורונה כענף חיוני למשק, וכפועל יוצא הוחרג ממגבלות רבות שהוטלו על כלל המשק, בשטח עלו לא מעט בעיות הקשורות לחוסר תפקוד של ועדות התכנון וגופי הרישוי, באופן שמעכב פרויקטים בענף הבנייה. לשם כך, נעשו מאמצים מוגברים מצד מינהל התכנון, בדגש על צוות היועצים המשפטיים, מול משרד המשפטים ומשרד ראש הממשלה, במטרה להעביר תקנות חירום להקפאת זמנים והקלות לענף".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך