תושבי אשדוד, בדיקת ביטוחים מקצועית דרך הר הביטוח כבר עשיתם?

לפני כמה שנים, משרד האוצר השיק מנוע לאיתור ביטוחים בשם "הר הביטוח" שהמטרה לו הייתה לסייע לציבור המבוטחים לדעת בקלות איזה ביטוחים יש להם והאם הם משלמים במקרה על "כפל ביטוחים" (שני ביטוחים עם כיסויים זהים) - הספקתם כבר לנסות אותו?

לפני כמה שנים, משרד האוצר השיק מנוע לאיתור ביטוחים בשם "הר הביטוח" שהמטרה לו הייתה לסייע לציבור המבוטחים לדעת בקלות איזה ביטוחים יש להם והאם הם משלמים במקרה על "כפל ביטוחים" (שני ביטוחים עם כיסויים זהים) – הספקתם כבר לנסות אותו?

אם כן, אתם הולכים להיות מופתעים שאנחנו נספר לכם שיש סיכוי שהמידע שראיתם לנגד עיניכם שגוי. ואם עדיין לא עשיתם בדיקה כזו – יש לזה פתרון, והוא עשוי לחסוך לכם עד אלפי שקלים  בכל  שנה (תלוי על איזה ביטוחים אתם משלמים בכל חודש).

חלק מחברות הביטוח מסתירות נתונים מהר הביטוח

והן לא עוברות על החוק. הן מצאו פרצה המאפשרת להם להחתים לקוחות על סעיף שבו הם מבקשים לא להעביר נתונים למאגר המידע של משרד האוצר (אותו הר הביטוח) ובכך, כל הנתונים על המבוטח נשמרים במאגרי החברה ולא עוברים לאף צד ג'.

מתי בפעם האחרונה יצא לכם באמת לשבת ולקרוא את כל הפוליסה והנספחים לפני שאישרתם לנציג המכירות / סוכן הביטוח לרכוש עבורכם את הפוליסה? אם אתם כמו 98% מהאוכלוסייה – כנראה לעולם לא.

 

בדיקת ביטוחים מקצועית היא הפתרון

אמנם בדיקת ביטוחים דרך הר הביטוח יכולה לעשות בחלק מהמקרים את העבודה, אבל בדיקה מקצועית דרך הר הביטוח ובדרך נוספת שמיד נרחיב עליה – בטוח תעשה את העבודה.

בנוסף לבדיקה בדרך הרגילה, בבדיקה מקצועית, הגוף המבצע מעביר בקשה לכל חברות הביטוח באשר הן להעביר מידע מרוכז על כל הפוליסות של הבודק. וככה, אפשר לדעת בוודאות שיש ברשות הבודק את כל הנתונים הקיימים, ללא פרטים חסרים כלשהם.

המשימה הזו, אם תנסו לבצע אותה לבד, כראה תקח לכם ימים ארוכים ומתישים של המתנה לנציגי השירות של חברות הביטוח. אבל גוף מקצועי עושה את זה בלחיצת כפתור, וגם, יכול לתת לכם המלצות בנוגע לביטוחים שלכם; איזה ביטוח טוב וכדאי להשאירו, האם יש לכם ביטוחים כפולים ואיזה מהם כדאי לבטל, האם הביטוח שעשיתם לפני כמה שנים יקר מדי באופן יחסי למקובל בשוק ואיך תצליחו להוזיל את התיק הביטוחי בעד עשרות אחוזים.

אגב, זה ללא תשלום מהצד שלכם – אז למה שלא תעשו את זה?

בודקים מקצועיים מרוויחים ישירות מחברות הביטוח

והם מוכנים "להקריב" את הזמן היקר שלהם בלבדוק לכם את תיק הביטוח שלכם, לנתח אותו ולתת לכם המלצות מה לעשות איתו כי הם יודעים שהם יצליחו לתת לכם ערך, ולמצוא לכם ביטוחים זולים וטובים יותר בחברות הביטוח האחרות.

התשלום של אותם גורמים (סוכנים וסוכנויות ביטוח בעלות רישיון) מתבצע ישירות על ידי חברות הביטוח, שכולנו יודעים שהן מרוויחות לא מעט כסף על כל אחד ואחת מאיתנו, ולכן, הן גם מוכנות לשלם על כל לקוח – בהתאם.

"בטוח, ככה עושים ביטוח" מבצעים, בין היתר, בדיקת ביטוחים מקצועית ללא כל התחייבות או תשלום כלשהו מצד המבוטח באמצעות גורמים מקצועיים ומוסמכים בלבד.

אנחנו מזמינים את ציבור הגולשים לבדוק באופן מבוקר ומפוקח את הביטוחים שברשותו כדי למנוע, במיוחד בתקופה קשה זו של משבר הקורונה שפוגע במשפחות -הוצאות כספיות מיותרות.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך