אחרי עשור: מכבי אשדוד ירדה ללאומית

סופית ורשמית, מכבי אשדוד נפרדה הערב (ראשון) מליגת ווינר סל בתום עשור. "הדולפינים", שדורגו במקום האחרון כמעט לאורך כל העונה, נשארו ללא ניצחון בבית התחתון לאחר 92:81 ביתי להפועל גלבוע/גליל ואיבדו כל סיכוי להישאר.

זה היה כבר הרבה זמן באוויר, עכשיו זה רשמי וסופי. מכבי אשדוד נפרדה  מליגת ווינר סל בתום עשור. לאחר הפסדד בייתי  92:8  להפועל גלבוע/גליל ואיבדו כל סיכוי להישאר.

גם באשדוד לא האמינו שיצאו מזה. אומנם כל הזמן אמרו שכל עוד יש סיכוי הם ילחמו לשמור עליו, אבל מאז החזרה מפגרת קורונה, אשדוד רק הםסידה והייתה זו שאלה של זמן שהיא תרד. למרות שידעו כי הקבוצה תרד, עדיין בקבוצה לקחו קשה את הירידה, במיוחד ראשיה אשר ימשיכו לעונה הבאה בנסיון להחזירה לליגת העל כבר בעונה הבאה.

ברבע האחרון שלה אשדוד עלתה נחושה, שמרה הרבה יותר טוב ועם מהלך של 4 נקודות של הולדר ושתי שלשות רצופות של סטול מטווחים של סטול הורידה ל-70:67. סטול השלים מהפך אשדודי, אבל יאנג הגיב מיד בשני סלים רצופים ותומאסון קבע 74:78 מהקו. בן משה הוריד ל-83:80 בכניסה לדקה האחרונה ארצי הגדיל מהקו ל-80:87. סטול עוד קלע אחת מהקו, אבל גלבוע  שמרה על היתרון – 81:92 בסיום. אשדוד ירדה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך