מיכאל בן זיקרי יובא למנוחות אחה"צ באשקלון

הלווייתו של מיכאל בן זיקרי ז"ל, שהציל משפחה שלמה מטביעה, תיערך בשעה 16:00 אחר הצהריים (ראשון) בבית העלמין החדש בגבעת ציון באשקלון.

מיכאל בן זיקרי ז"ל, שטבע למוות בחוף זיקים לאחר שהציל תושבת חורה ואת שלושת אחייניה, יובא למנוחות היום (ראשון) בשעה 16:00 בבית העלמין החדש בגבעת ציון באשקלון. כזוכר, בן זקרי ז"ל שהה במקום עם אישתו חלי איטח, זיהה אנשים במקצוקה וקפץ למים בכדי להציל אותם. הוא הציל אישה ו-3 ילדים בני 10, 7 ו-14. חלי אשתו, עמדה אף היא לטבוע למוות וניצלה ברגע האחרון.

ראש מועצת חורה, חאבס אלעטאונה הספיד את בן זיקרי בעמוד הפייסבוק של המועצה: "משפחת בן זיקרי היקרה, הסופר גבריאל גרסיה מארקס כתב "הפעם היחידה שמותר לאדם, להסתכל על אדם אחר מלמעלה, היא כאשר הוא עוזר לו לקום"
ליבם של תושבי חורה כולו איתכם, אנו מחבקים אתכם ומרכינים ראש בעקבות מותו של מיכאל- גיבור אמיץ ואדם ערכי, שקפץ ללא היסוס כדי להציל אימא וילדיה, ושילם מחיר כבד מכל. ומבלי שעניין אותו דתם, מוצאם, נטייתם, ומבחינתו בראש ובראשונה היו בני אדם שיש להצילם.
אין בפינו מילים שיכולות להקל על כאביכם, מלבד זה שאנו תושבי חורה ננצור בליבנו תמיד את מיכאל זכרו לברכה ואת המעשה האצילי שעשה, ובתקווה שבני ובנות הישוב יזכרו את אותה נתינה ואותה הקרבה של מיכאל היקר. שלא תדעו צער".

גם ראש הממשלה, בנימין נתניהו ספד: "אני מוסר בשמי ובשם כל אזרחי ישראל תנחומים עמוקים למשפחת בן זיקרי, על מותו של יקירם מיכאל בן זיקרי ז"ל שהקריב את חייו להצלת בני משפחה בחוף זיקים. זהו מעשה גבורה. יהי זכרו ברוך".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך