השחקנית הכי גבוהה בליגת העל בכדורעף האריכה חוזה באשדוד

סאבה טאקה אחת הזרות היחידות בליגת העל שנשארה בישראל בתקופת הקורונה, המתנשאת לגובה של 1.97, ממשיכה לעונה שנייה בקבוצת הנשים של מכבי AOV אשדוד: "אני מרגישה כאן כמו בבית".
צילום: מכבי AOV אשדוד.

עם פרוץ מגפת הקורונה בארץ, ובעקבותיה ההודעה של איגוד הכדורעף על סיום העונה הסדירה, רוב הזרות המשחקות בליגת העל חזרו לארצן. סאבה טאקה (27) האלבנית, המשחקת בקבוצת הנשים של AOV אשדוד, היא אולי הזרה היחידה בארץ שהחליטה להישאר. עכשיו מודיעה קבוצת הנשים של מכבי AOV אשדוד על הארכת החוזה של טאקה באשדוד. "אני מאוהבת בישראל ובאנשים כאן" אמרה במהלך העונה "אני מרגישה כאן כמו בבית, נהנית בכל יום, אוהבת את מזג האוויר ואת הים".

טאקה היא השחקנית הגבוהה ביותר בליגת העל ומתנשאת לגובה של 1.97 מ' והיא גם שחקנית הנבחרת הלאומית של אלבניה. מנהל ומאמן קבוצת הנשים, אורי שפירא, אמר: "אנחנו שמחים שסאבה ממשיכה איתנו. בעונה החולפת היא הייתה מהשחקניות הבולטות בליגה בחסימות. יש לה אישיות נהדרת, היא אהודה ואהובה ועובדת קשה כדי להשתפר".

אנחנו נשארים בארץ, טאקה.

טאקה נקלטה היטב בחברה הישראלית בכלל ובאשדוד בפרט. במהלך העונה האחרונה היא שימשה כמאמנת קבוצת השועלים, קבוצת החובבים של המועדון המשחקת בליגה א'. בתוך זמן קצר הצליחה טאקה לשפר פלאים את היכולת האישית והקבוצתית בקבוצה שבתום העונה מוקמה במקום הראשון בבית בתחתון ויצרה בקבוצה מרקם משפחתי. שחקני הקבוצה מגיעים באופן קבוע למשחקיה ומריעים עם חולצתה בכל נקודה שהיא משיגה.

טאקה מצטרפת ללנה שיינין שהאריכה את החוזה שלה בקבוצה וממשיכה לעונה שנייה. בקבוצה מעודדים מקצב בניית הקבוצה לעונה הבאה ומהשמירה על ההמשכיות. כזכור, לקבוצה הייתה עונת בכורה חלומית בליגת העל כאשר סיימה את העונה הסדירה במקום השלישי ועם ביתיות בפליאוף.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך