משפחתו של מיכאל בן זיקרי שטבע בעת שהציל משפחה: "האסון הבא הוא רק עניין של זמן"

רוני, גיסו של מיכאל בן זיקרי ז"ל מאשדוד בשיחה עם וינט: "האגם הזה הוא סכנת נפשות". בן זיקרי טבע באגם בחוף ניצנים לאחר שהציל בני משפחה אחת, אישה ושלושת אחייניה מטביעה.
התארגנות הצוללנים של יחידת להבה מכבאות והצלה לישראל לפני כניסתם למים לחפש את בן זיקרי. (צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז דרום)
"האגם הזה הוא סכנת נפשות. איך קורה שהמקום הזה פתוח ואנשים נכנסים אליו בחופשיות, בלי השגחת מציל", אמר ל-ynet רוני, גיסו של מיכאל בן זיקרי, שהציל אתמול, שישי, 4 אנשים שעמדו לטבוע, בתוכם 3 ילדים, באגם בחוף ניצנים, וטבע בעצמו.
"עוד בזמן שעסקו בחיפוש הגופה של מיכאל, עמדתי שם וראיתי משפחות שלמות, עם ילדים, עדיין מתרחצים במים כאילו כלום לא קרה. אנשים התקהלו בתוך המים, במקומות עמוקים. אני לא מבין איך הרשויות מאפשרות את המצב הזה. למה לא מבודדים את המקום, סוגרים ולא מאפשרים גישה. האסון הבא הוא רק עניין של זמן".
מיכאל בן זיקרי. ז"ל.
בן זיקרי ז"ל, נכנס להציל משפחה מחורה, שהגיעה למקום, אישה ושלושת אחייניה – בת 14, בן 10 ובת 7. לאחר שהצילם הוא טבע בעצמו באגם וגופתו התגלתה אח"כ על ידי צוללנים. עד ראיה סיפר: "הוא לא חשב פעמיים, נכנס להציל את הילדים, והאישה ואח"כ כנראה מאפיסת כוחות טבע בעצמו

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך